Jag förstår inte hur man kan spela så jävla dåligt på bortaplan sista 1-2 perioderna. Sedan är det helt oförståligt hur vi kan vara så jävla dåliga i PP,
Något som vi var väldigt bra i förra året. Så stor truppomsättning har vi ändå inte haft. Sedan behövs det verkligen en målskytt av RANG. Våran ineffektivitet är ruggig.
Sedan tycker jag, som jag tyckt ända sedan GP kom, att man borde tänka över tränarfrågan. Är det verkligen smart att ha ett dubbelt ledarskap? Jag tycker personligen att GP inte tillför ett smack För tillfället men detta kan givetvis ändras allteftersom säsongen lider. Det är trots allt inte GPs fel att vi inte gör mål på fler lägen men definitivt han Och JK fel att Poweplayen är så dåliga.
Det känns som att GP har tagit med sig "3 p på 3 matcher är bra" attityd till laget. Verkar inte som det finns den här hungern att vilja vinna varje match och att kämpa i varje byte även om det inte är mycket kvar.
Sammanfattningsvis från min sida kan man säga att det Mest Akuta är att värva hit en målskytt av rang. Först om 15 omgångar kan vi diskutera tränarfrågan om det inte blivit bättring.