Lejon-Fantasten Sticker väl ute lite med detta men, jag sätter HV skjuter snett på en 10:e plats. 1. Skellefteå 2. Luleå 3. Färjestad 4. Frölunda 5. Rögle 6. Örebro — 7. LHC 8. Leksand 9. Växjö 10. HV skjuter snett — 11. Timrå 12. Brynäs 13. Malmö 14. Oskarshamn.
East Lejon-Fantasten är med dig på i stort sett hela tipset. Topp 5 känns givet, tycker att Örebro borde hamna längre ner och visst känns Malmö och IKO som kvallag just nu
Lejon-Fantasten East Ja det med Örebro var svårt, jag ville ha dem längre ner, men samtidigt så fanns det bara Cluben kvar då och välja på som vettigt och mer realistiskt alternativ. Men då jag tippat att LHC kommer mellan en 8:e- 6:e plats så fick det bli 7:e platsen 😁 fast samtidigt skulle likna gärna vi kunna hamna där istället för Örebro. Känner samma här kring Oskarshamn och Malmö. Men den kommande säsongens största flopp kommer nog bli Leksand eller Oskarshamn, tror jag, med respekt för att det är 97 dagar kvar till SHL drar igång.
[raderad] 1 Rögle 2 Färjestad 3 Skellefteå 4 Frölunda 5 Växjö 6 Luleå 7 Örebro 8 Brynäs 9 Timrå 10 Malmö 11 Linköping 12 Hv 13 Leksand 14 Oskarshamn
Slottsvakten Skellefteå Rögle Luleå Färjestad Frölunda Växjö Örebro Hv71 Leksand Brynäs Timrå Cluben Malmö Oskarshamn
Heleuuuka Luleå Färjestad Skellefteå Frölunda Rögle Växjö Cluben Örebro Brynäs Leksand Timrå HV71 Oskarshamn Malmö Årets floppvarningar: Leksand, Växjö, Rögle Årets mest överskattade: Brynäs finnvärningar. Kommer inte falla alls så väl ut som dom försöker intala sig bara pga dom spelat OS. Årets uppryckning: LHC, Timrå
Metallica Heleuuuka Årets floppvarningar: Leksand, Växjö, Rögle Tror det kan ligga något i detta. https://www.eliteprospects.com/team/339/vaxjo-lakers-hc Förvånansvärt svag trupp helt ärligt. De lär givetvis panikvärva under säsongen men just nu kanske ett av ligans svagaste lagbyggen?
Kjeppkinesen Skandal att ni tippar LHC så lågt. Cluben Var övriga pisslag hamnar bryr jag mig inte om.
HVåkerur Metallica Om de ska floppa så är det NU, då sätter det sig i huvudena att det var sam hallam som bar växjö till framgång och ingen vill spela och bo i den skithålan framöver.
Lejon-Fantasten Metallica Ja det var inte mycket och hurra för där inte.. Den enda som inger respekt i deras forwardsuppställning är Robert Rosén, men vem ska han passa till? 😂😂
Heleuuuka Metallica skönt att få medhåll om något så untouchable som Lääjkez. Åkte förbi deras arena häromdagen och såg en bild på Rosén med texten ”mästarklass”. Får va slut på den skiten nu.
Heleuuuka HVåkerur har hyrt en etta till dig och @Kjeppkinesen på teleborg. Ni ska spela in 5 nya säsonger av nattsuddarna med jere karalahti som har obegränsad tillgång till fernet och teleskopbatonger så ni får bo där vare sig ni vill eller inte
HVåkerur Heleuuuka Imponerad att lakkinen låtit detta inlägg ligga kvar i denna tråd. Fan vad king du är! Ingenting skulle roa mig mer än att spela in en ny säsong av nattsuddarna med kinesen och bara snacka oändlig massa skit över ämnen långt ner under bältet utan filter. Kom hem till mig @Kjeppkinesen så kan vi spela in nån jävla podd, är någon här intresserad av att se skiten?
Strategen 1. Färjestad 2. Frölunda 3. Skellefteå 4. Luleå 5. Vår kära club 6. Rögle 7. Brynäs 8. Leksand 9. Örebro 10. HelVetes loosers 11. Växjö 12. Oskarshamn 13. Malmö 14. Timrå Växjö floppar under Jönsson eftersom de även tappat en av sina stjärnor. Röglegänget börjar tröttna på munkarna i ledningen och är i nedåtgående trend. Frölunda lyfter sig i serien men misslyckas under Rååger i slutspelet. Brynäs och LHC på väg mot gamla höjder.
Heleuuuka HVåkerur lakkinen må va snyggast på forat men när han tar semester så tar han semester. Förövrigt om vi snackar kamikazetips, känns inte Örebro, Leksand och brynäs sjukt svårplacerade i år?kan bli helvete eller succé
HVåkerur Heleuuuka lukkinen är snyggare än måns zelmerlöf. Växjö däremot. Jörgen jönsson kommer bli vår tids största loser, sparken i januari den röhåriga jävla fjollan.
Jacke Nu börjar det närma sig, enbart nån enstaka spelare som ska in i vissa lag, kill-gissar lite: Frölunda - fortsatt starka, inga stora förändringar från ifjol Rögle - lite som ovan Skellefteå - lite som ovan Luleå - ingen Omak men stabila Färjestad - förmodligen lite mätta efter guldet, men bra lag Växjö - sådär lag men kniper nog sista topp 6 ——————————————————————————————— Örebro - ungefär som ifjol Leksand - blir inte lika bra iår HV71 - värvat bra, en del hemvändare, men räcker inte till mer än åttondel LHC - bra målvakt och backar, kommer göra få mål dock men kniper en play in iår ——————————————————————————————— Brynäs - värvat en del bra men räcker inte till Timrå - tror de är bäst med bra forwards, svag backsida dock, slipper kval iaf ——————————————————————————————— Oskarshamn - tror verkligheten kommer ikapp iår, får kvala Malmö - lågbudget, blir kval