Samtliga lag ska väl i princip värva något mer.. Men det sker även förstärkningar under hösten, så ser ingen anledning att vänta ytterligare. Känslan är väl att 95% av trupperna ändå är satta med några få undantag.

1. Rögle

2. Luleå

3. Skellefteå

4. Växjö

5. Örebro

6. Färjestad

7. Frölunda

8. LHC

9. Brynäs

10. Leksand

11. Malmö

12. Timrå

13. HV

14. Oskarshamn

Tror framförallt att Leksand blir årets flopp. HV mäktar inte riktigt med omställningen men skickar ut Oskarshamn i ett kval.

LHC går vidare till en rafflande kvartsfinal. Mer än så vågar jag mig inte på. Men satte rätt tabellplacering på Cluben förra säsongen, så vi får väl se..

Sticker väl ute lite med detta men, jag sätter HV skjuter snett på en 10:e plats.

1. Skellefteå
2. Luleå
3. Färjestad
4. Frölunda
5. Rögle
6. Örebro

7. LHC
8. Leksand
9. Växjö
10. HV skjuter snett

11. Timrå
12. Brynäs
13. Malmö
14. Oskarshamn.

• East svarade på detta.

East Ja det med Örebro var svårt, jag ville ha dem längre ner, men samtidigt så fanns det bara Cluben kvar då och välja på som vettigt och mer realistiskt alternativ. Men då jag tippat att LHC kommer mellan en 8:e- 6:e plats så fick det bli 7:e platsen 😁 fast samtidigt skulle likna gärna vi kunna hamna där istället för Örebro. Känner samma här kring Oskarshamn och Malmö. Men den kommande säsongens största flopp kommer nog bli Leksand eller Oskarshamn, tror jag, med respekt för att det är 97 dagar kvar till SHL drar igång.

• [raderad]

1 Rögle

2 Färjestad

3 Skellefteå

4 Frölunda

5 Växjö

6 Luleå

7 Örebro

8 Brynäs

9 Timrå

10 Malmö

11 Linköping

12 Hv

13 Leksand

14 Oskarshamn

1. Skellefteå
    2. Rögle
    3. Luleå
    4. Färjestad
    5. Frölunda
    6. Växjö
    7. Örebro
    8. Hv71
    9. Leksand
    10. Brynäs
    11. Timrå
    12. Cluben
    13. Malmö
    14. Oskarshamn
    1. Luleå
    2. Färjestad
    3. Skellefteå
    4. Frölunda
    5. Rögle
    6. Växjö
    7. Cluben
    8. Örebro
    9. Brynäs
    10. Leksand
    11. Timrå
    12. HV71
    13. Oskarshamn
    14. Malmö

Årets floppvarningar: Leksand, Växjö, Rögle

Årets mest överskattade: Brynäs finnvärningar. Kommer inte falla alls så väl ut som dom försöker intala sig bara pga dom spelat OS.

Årets uppryckning: LHC, Timrå

en månad senare

Metallica Om de ska floppa så är det NU, då sätter det sig i huvudena att det var sam hallam som bar växjö till framgång och ingen vill spela och bo i den skithålan framöver.

Metallica Ja det var inte mycket och hurra för där inte.. Den enda som inger respekt i deras forwardsuppställning är Robert Rosén, men vem ska han passa till? 😂😂

Niklas_H har hyrt en etta till dig och @Kjeppkinesen på teleborg. Ni ska spela in 5 nya säsonger av nattsuddarna med jere karalahti som har obegränsad tillgång till fernet och teleskopbatonger så ni får bo där vare sig ni vill eller inte

1. Färjestad

2. Frölunda

3. Skellefteå

4. Luleå

5. Vår kära club

6. Rögle

7. Brynäs

8. Leksand

9. Örebro

10. HelVetes loosers

11. Växjö

12. Oskarshamn

13. Malmö

14. Timrå

Växjö floppar under Jönsson eftersom de även tappat en av sina stjärnor. Röglegänget börjar tröttna på munkarna i ledningen och är i nedåtgående trend. Frölunda lyfter sig i serien men misslyckas under Rååger i slutspelet. Brynäs och LHC på väg mot gamla höjder.

Heleuuuka Imponerad att lakkinen låtit detta inlägg ligga kvar i denna tråd. Fan vad king du är!

Ingenting skulle roa mig mer än att spela in en ny säsong av nattsuddarna med kinesen och bara snacka oändlig massa skit över ämnen långt ner under bältet utan filter. Kom hem till mig @Kjeppkinesen så kan vi spela in nån jävla podd, är någon här intresserad av att se skiten?

Niklas_H lakkinen må va snyggast på forat men när han tar semester så tar han semester.

Förövrigt om vi snackar kamikazetips, känns inte Örebro, Leksand och brynäs sjukt svårplacerade i år?kan bli helvete eller succé

Heleuuuka lukkinen är snyggare än måns zelmerlöf. Växjö däremot. Jörgen jönsson kommer bli vår tids största loser, sparken i januari den röhåriga jävla fjollan.