Lokalpatrioten

Den enda som har hojtat om avstängning här är du. Och även efter att du börjat gapa om avstängning har du fortsätt vräka ur dig personangrepp. Det får en att undra, vad är du ute efter? Du kan svara mig i PM:et om du vill något mer.

Lokalpatrioten

Grattis! Du tillhör den synnerligen exklusiva skaran skribenter som lyckats med konststycket att bli bannad härifrån och jobbar på det igen? Vad är det du inte fattar? Håll dig till silly här! Vill du fortsätta med, ja vad fan det än är du gör, så skriv PM till mig!

Lokalpatrioten vi förstår att du är frustrerad Lokis. Men ta det i eran privata chat, så kan vi ägna oss åt smaskigt sillysnack här istället!

Lokalpatrioten

Att svara någon är rent hyfs. Det ska vi absolut göra. Frågan är bara hur man väljer att svarar någon, civiliserat eller med svingande personangrepp. Det ena sättet är som tidigare nämnt ren och skär hyfs, det andra bryter mot forumsreglerna och har inte här att göra.

Silly nu!

Lukkinen

Fast du tar ju bort mina svar till dig men. Låter dina svar som inte heller har något om silly att göra, vara kvar!

PersonligaPersson

Svarar dig för det lär tas bort.

Lukkinen

Fast du tar ju bort mina svar till dig men. Låter dina svar som inte heller har något om silly att göra, vara kvar!

Lokalpatrioten

Vet du vad, nog får fan vara nog. Vet inte hur många gånger det har upprepats att detta är en sillytråd och att vi ska hålla oss till ämnet här. Du har ikväll slagit något sorts inofficiellt forumsrekord i regelöverträdelser och vägrar ge dig. Kyl av dig i sju dagar så är du välkommen tillbaka igen om du förmår att följa forumsreglerna. De allra flesta har inga sådana bekymmer. Du borde kunna klara av det med. Ses på en vecka!

Av de sammanlagt fyra personer jag stängt av här under alla år skryter du alltså med att du är en av dom och jobbar frenetiskt för att den bedriften ska upprepas? Verkligen skillat.

Lokalpatrioten Men nu hävdar jag att jag vann.

Grattis till “segern” 👍

För sista gången ikväll, åter till silly!

Känns ju jävligt tunt på backsidan, om Fanteberg nu missar någon match så har vi förhoppningsvis Hävelid tillbaka även om det är två helt olika spelartyper så är det ytterligare en kropp iallafall.
          Men lite oroväckande när vissa nämner att han varit borta p.g.a. problem med ryggen, kan ju sluta med att han får återkommande problem även framöver.

Vi Sjöström som agerat extraback och spelat med J20, men vem är närmast sen att kallas upp? Inte så att J20 rosat marknaden i år, men Anton Björkmans lillebrorsa och klubbdirektören Niclas son Noah borde väl ligga nära till hands att lyfta upp vid behov?

Rob

Mycket hänger på hur länge Fanta blir borta, men jag har tidigare spekulerat i om det inte vore lämpligare att fylla på med en back till istället för en forward. Ponera att vi skulle lyckas kränga Maxwell och Matteu och få in en på pappret potent ersättare, säg Hudon. Är det inte främst på backen vi är jäkligt skadekänsliga då?

Hävelid fixar SHL om han får vara hel och frisk och Sjöholm har varit överraskande bra hittills de minuter han fått, men är framförallt han redo för en betydligt större roll i händelse av längre frånvaro på Fanta?

Sjöström har ändå sett stabil ut. Han spelar enkelt och moget. Det är betryggande.

Frågan är som sagt hur pass länge Fanta blir borta. Ber till hockeygudarna att det på sin höjd rör sig om ett par enstaka matcher. Det påverkar såklart hela laget att ha en så defensivt skicklig back som kan klocka 25 minuter när det brinner.

Lukkinen Ponera att vi skulle lyckas kränga Maxwell och Matteu och få in en på pappret potent ersättare, säg Ivan Telegin. Är det inte främst på backen vi är jäkligt skadekänsliga då?

+1 Backsidan är oerhört skadekänslig. Ser nästan hellre att man plockar in en breddback än spetsforward, faktiskt. Sjöberg har väl inte gjort bort sig men det är för osäkert.