Silly Season 2022/2023 - Diskussionstråd
- Redigerad
Varför kan jag inte posta mitt svar till Kolle?
- Redigerad
Lokalpatrioten Jag tog bort din post. “Tillbaka till sillyn!” var budskapet och du postar ett inlägg som uteslutande handlar om Ryssland och krig. Kom igen nu!
Edit
Möjligtvis orättvist att ditt inlägg var det första att ryka, sorry i så fall, men någonstans behövde gränsen dras. Ditt var det första efter uppmaningen att återvända till sillyn.
Q gjorde just mål för lif
- Redigerad
- Redigerad
Lokalpatrioten Seriöst! Ge dig för fan!!!!
Nej, det är det moderering av trådar handlar om. Åter till sillyn.
Lokalpatrioten Jag har rätt att svara på en diskussion som pågått i flera dagar, utan att det skall va mitt svar som blir raderat!
Jag sa att någonstans behövde gränsen dras och dina krigsinlägg var de första efter uppmaningen att återvända till sillyn. Blir du kränkt över det är problemet ditt, inte mitt.
Lokalpatrioten Vilken ohederlig tönt du är!
Där ja! Föreslår att du börjar hålla dig till forumsreglerna nu. Se detta som en första varning.
Men flytta inlägget då! Och flytta inläggen jag svarade på, som inte heller passade i tråden!
Jag svarade i den tråden för det var där, tills nu du accepterat den diskussionen!
Finns ingen tråd om kriget i Ryssland och det går inte att flytta inlägg till trådar som inte är skapade när inlägget postades. Acceptera istället att vi snackar SILLY här och varken Putin, Ryssland eller Georgien.
- Redigerad
Nej jag blir inte kränkt av dig.
Hur har jag brutit mot forumreglerna?
Svara istället för att fortsätta va en tönt och blocka mig.
- Redigerad
Lokalpatrioten Hur har jag brutit mot forumreglerna?
- Du (med många andra parallellt här inne men du var först ut med att fortsätta jiddret efter tillsägelse) håller dig inte till trådens ämne. Därav borttaget krigsinlägg.
- Du kommer med personangrepp.
Lokalpatrioten Svara istället för att fortsätta va en tönt och blocka mig.
Hur menar du att jag INTE svarat dig? Och där kom ytterligare ett påhopp. Se detta som sista varningen. En avstängning är helt upp till dig, ingen annan.
Kan du snälla återvända till sillyn nu?
Jo det finns en tråd om hur hockeyn påverkats av vad som hänt i östra Europa!
- Kom bara med personangrepp mot dig! Vilket du förtjänade!
2)Såg inte din varning! Läste inte så långt tillbaka, länka gärna inlägget. Den rätten bör man ha i en tråd med många inlägg! Utan att bli varnad för första inlägget!
Det är match, du är det i sillytråden och det ENDA du bryr dig om är varför du får ett renodlat krigsinlägg om Putin, Georgien och Ryssland borttaget härifrån och börjar spotta ur dig personangrepp efter det? Hur är ditt fokus? Kan du SNÄLLA återvända till sillyn här nu?
Lukkinen Ja det börjar bli ordentligt jäkla off topic nu. Var goda och återvänd till silly season nu.
Där har du uppmaningen om att återvända till sillyn. Bevis nog?
Lokalpatrioten Kom bara med personangrepp mot dig! Vilket du förtjänade!
Oavsett vem du tycker förtjänar personangrepp eller ej så är det mot forumsreglerna. Var god och respektera dessa eller sök dig annorstädes.
Och här kommer ett inlägg du får flytta till vilket tråd du vill! Utan att behöva va så så pinsam att du stänger av mig från forumet.
Folk ser ju det, du vinner ju inget på det, du förlorar ju bara auktoritet på det.
- Redigerad
Seriöst, finns det någon gräns för din kränkthet? Du fick ett extremt felplacerat inlägg borttaget efter uppmaning att hålla dig till trådens ämne och du går fullständigt bananas? Värst vad du galer om avstängning, verkar nästan som att du söker en. Och ja, du har upprepade gånger överträtt forumsreglerna här nu trots påpekanden och varningar om detta men fortsätter ändå. Vad är ditt problem?
Putin, Ryssland och Georgien behandlas bäst och lämpligast på Twitter. Inte i Silly Seasontråden på detta hockeyforum. Ja, du har helt rätt i att folk ser detta och jag tror att många undrar vad fan du håller på med nu. Skärpning!
För sista gången, åter till sillyn nu. Tack!
Tre spaminlägg med absolut noll innehåll bortplockade. Här diskuterar vi silly nu, de som inte vill göra det kan göra annat.
Alltså… jag hoppas vi värvar någon bra, och jag hoppas att den tagit bort mina inlägg har mod nog att publicera dem!
Kan inte se vad du svarade tyvärr.