Rob

Dessa korkade spelare har ingen annan än sig själva att skylla, men jääävlar vad jag inte skulle vilja vara i deras kläder nu!

Lukkinen som man bäddar får man ligga, dom kanske kan bli inkallade…..

Om mrmadhawk lönelista stämmer måste ändå förväntningarna på matteu gått ner avsevärt??

Vtown 100k i månaden i två års tid är fortfarande mycket pengar för en spelare som enbart ska sätta press, tacklas och slåss - men inte ens har bidragit med det. 😏

Breddspelare kan man fylla på med vid behov. Det är inget att spetsa till laget med i augusti, om man redan sitter på 15 forwards och behöver göra fler mål.

Kolle42 han har valt att spela i Ryssland så varför ska vi ha den människan här??? Kunde man inte betala sig ur sitt kontrakt så absolut men har man VALT att spela i KHL så har Dessa spelare absolut inget i LHC eller SHL att göra.

Schwartzen men har man VALT att spela i KHL så har Dessa spelare absolut inget i LHC

Med tanke på ditt tydliga rysshat tar jag för givet att du stod för samma åsikt när Mange, Pajen, Tony, Weinhandl, Norrena etc återvände hem.

• [raderad]

• Redigerad

Hur ska man lösa Hudon när vi har så lite folk på läktaren ? Helt seriöst.. inte ens över 6000 i någon match och då har det varit en premiär och dessutom en lördag mot Färjestad. I helvete att det var över 4000 på läktaren idag heller.

“ Det skulle vara om jockeboii sålde sin bil isf 🙄

Metallica

Det vore helt sjukt om Iron Maiden som lätt är en av mina top3-favoriter här inne skulle visa sig vara Jockiboi. Jag börjar redan svettas av blotta tanken.

Tenor -