Silly Season 2022/2023 - Diskussionstråd
Om mrmadhawk lönelista stämmer måste ändå förväntningarna på matteu gått ner avsevärt??
Vtown 100k i månaden i två års tid är fortfarande mycket pengar för en spelare som enbart ska sätta press, tacklas och slåss - men inte ens har bidragit med det.
Breddspelare kan man fylla på med vid behov. Det är inget att spetsa till laget med i augusti, om man redan sitter på 15 forwards och behöver göra fler mål.
https://www.eliteprospects.com/player/40211/andrew-calof
Ett intressant namn om ryssarna får för sig att sparka. Mycket väl medveten att vi främst är tunna på vänstervingen.
- Redigerad
Kolle42 han har valt att spela i Ryssland så varför ska vi ha den människan här??? Kunde man inte betala sig ur sitt kontrakt så absolut men har man VALT att spela i KHL så har Dessa spelare absolut inget i LHC eller SHL att göra.
Schwartzen men har man VALT att spela i KHL så har Dessa spelare absolut inget i LHC
Med tanke på ditt tydliga rysshat tar jag för givet att du stod för samma åsikt när Mange, Pajen, Tony, Weinhandl, Norrena etc återvände hem.
Kolle42 situationen då vs situationen nu
Anonymous6 För er är rysshatet nytt för i år ja, glömde bort det. Jag personligen sörjer iaf karolinerna som föll i Poltava betydligt mer än dagens ukrainare.
Kan du inte leta vev någon annanstans än i Sillytråden kolle?
- Redigerad
Kolle42 orkar fan inte med dig
Hudon uppsatt på waivers av Colorado
Är det nu det händer dags att hoppa på hype tåget ”Hudon till LHC”
Är du helt galen?!!!
@Jockiboi Löser du Hudon eller?
Kjeppkinesen Ja, det ordnar jag.
[raderad]
- Redigerad
Hur ska man lösa Hudon när vi har så lite folk på läktaren ? Helt seriöst.. inte ens över 6000 i någon match och då har det varit en premiär och dessutom en lördag mot Färjestad. I helvete att det var över 4000 på läktaren idag heller.
“ Det skulle vara om jockeboii sålde sin bil isf ”
Det vore helt sjukt om Iron Maiden som lätt är en av mina top3-favoriter här inne skulle visa sig vara Jockiboi. Jag börjar redan svettas av blotta tanken.