Niklas_H Annat är det med backarna och så verkar det förbli i LHC. Forwards får spela i fjärdekedjan och utvecklas max till brunkare eller HA-spelare. Clubens utveckling på forwards suger hästballe. Eller hur @Kjeppkinesen?
Håller med dig om att det är lustigt att man behåller en sådan som Ekmark. Jag tyckte i vintras att man borde satsat på Ljungman istället och skeppat Ekmark.
Det är dåligt att man inte lyckas förädla och ta till vara på talangerna. De som lyckas någorlunda som t.ex. Södergran drar ju från Cluben så fort man får chansen. Sen måste jag säga att det är väldigt oroväckande att det är så mycket bittra miner och osköna kommentarer riktade mot Cluben från våra unga talanger när de lämnar för ett annat SHL-lag. Det börjar bli lite för många för att det ska vara en tillfällighet.
Östman ska ju dock vara en jäkel på att utveckla hockeyspelare så jag är faktiskt väldigt hoppfull inför framtiden. Är det någon som kan vända på skutan så är det han.
EDIT:
[raderad] Lycksell,Ginning,Ottosson,Kreu karlström
Asså när du radar upp dem sådär så kan man ju inte bli annat än förbannad.
Man har slarvat bort en potentiell förstafemma på tre år. Avgå alla känner jag. Riktigt stort IG!