Och här kommer ett inlägg du får flytta till vilket tråd du vill! Utan att behöva va så så pinsam att du stänger av mig från forumet.

Folk ser ju det, du vinner ju inget på det, du förlorar ju bara auktoritet på det.

Lokalpatrioten

Seriöst, finns det någon gräns för din kränkthet? Du fick ett extremt felplacerat inlägg borttaget efter uppmaning att hålla dig till trådens ämne och du går fullständigt bananas? Värst vad du galer om avstängning, verkar nästan som att du söker en. Och ja, du har upprepade gånger överträtt forumsreglerna här nu trots påpekanden och varningar om detta men fortsätter ändå. Vad är ditt problem?

Putin, Ryssland och Georgien behandlas bäst och lämpligast på Twitter. Inte i Silly Seasontråden på detta hockeyforum. Ja, du har helt rätt i att folk ser detta och jag tror att många undrar vad fan du håller på med nu. Skärpning!

För sista gången, åter till sillyn nu. Tack!

Lukkinen

Alltså… jag hoppas vi värvar någon bra, och jag hoppas att den tagit bort mina inlägg har mod nog att publicera dem!

Lokalpatrioten

Den enda som har hojtat om avstängning här är du. Och även efter att du börjat gapa om avstängning har du fortsätt vräka ur dig personangrepp. Det får en att undra, vad är du ute efter? Du kan svara mig i PM:et om du vill något mer.

Lokalpatrioten

Grattis! Du tillhör den synnerligen exklusiva skaran skribenter som lyckats med konststycket att bli bannad härifrån och jobbar på det igen? Vad är det du inte fattar? Håll dig till silly här! Vill du fortsätta med, ja vad fan det än är du gör, så skriv PM till mig!

Lokalpatrioten vi förstår att du är frustrerad Lokis. Men ta det i eran privata chat, så kan vi ägna oss åt smaskigt sillysnack här istället!

Lokalpatrioten

Att svara någon är rent hyfs. Det ska vi absolut göra. Frågan är bara hur man väljer att svarar någon, civiliserat eller med svingande personangrepp. Det ena sättet är som tidigare nämnt ren och skär hyfs, det andra bryter mot forumsreglerna och har inte här att göra.

Silly nu!

Lukkinen

Fast du tar ju bort mina svar till dig men. Låter dina svar som inte heller har något om silly att göra, vara kvar!

PersonligaPersson

Svarar dig för det lär tas bort.

Lukkinen

Fast du tar ju bort mina svar till dig men. Låter dina svar som inte heller har något om silly att göra, vara kvar!