Ja det börjar bli ordentligt jäkla off topic nu. Var goda och återvänd till silly season nu.
Silly Season 2022/2023 - Diskussionstråd
Tror nog absolut en spelare i den åldern med hungern att vilja tillbaka till NHL kan ha god potential. Mycket beror sig kanske på också vad som skurit sig/hänt i Leksand.
Anonymous5 Går väl att skifta Mattå mot John Q, Klassisk trade där man skiftar spelare bara…
Hur kan Oskarshamn lyckas plocka in en sån som suomela men vi tar Matteau??
- Redigerad
LaumannBingo Mycket bättre på scouting. Pajen klarar på sin höjd att matcha agenternas lönekrav…
Anonymous5 John Quennville
Bra siffror i både AHL och Schweiz, vilket någonstans känns säkrare än de chansningar som aldrig tidigare har gjort en säsong i Europa.
Pajens hit rate under pågående säsong (när det är andra sportchefer som har skött scoutningen) är betydligt högre iaf. Morley, Lantosi etc blev lyckade.
Quenneville - Ljungh - Russell
Little - Strandberg - Rattie
jg Jo men det är ju sånt jävla underbetyg när Oskarshamn klarar av att scouts bättre
Quenville mot Matteu i en rak trade. Intressant tanke. Båda har kontrakt denna säsong och nästa. Men skulle det någonsin vara aktuellt för Leksand? Vetta fan, tveksamt va?
Elvenes lämnar HV, troligtvis för Leksand skriver Madhawk. Hugg på Quenneville nudååå
[raderad]
Osten nej tack, vi har nog med mediokra spelare.
- Redigerad
Nej. Vad ska vi med Q till? Ännu ett reject. Hitta något annat.
Lucas Elvenes tror jag faktiskt har potential att lyfta. Hugg Pajen!!!
- Redigerad
Varför kan jag inte posta mitt svar till Kolle?
- Redigerad
Lokalpatrioten Jag tog bort din post. “Tillbaka till sillyn!” var budskapet och du postar ett inlägg som uteslutande handlar om Ryssland och krig. Kom igen nu!
Edit
Möjligtvis orättvist att ditt inlägg var det första att ryka, sorry i så fall, men någonstans behövde gränsen dras. Ditt var det första efter uppmaningen att återvända till sillyn.
Q gjorde just mål för lif
- Redigerad
- Redigerad
Lokalpatrioten Seriöst! Ge dig för fan!!!!
Nej, det är det moderering av trådar handlar om. Åter till sillyn.
Lokalpatrioten Jag har rätt att svara på en diskussion som pågått i flera dagar, utan att det skall va mitt svar som blir raderat!
Jag sa att någonstans behövde gränsen dras och dina krigsinlägg var de första efter uppmaningen att återvända till sillyn. Blir du kränkt över det är problemet ditt, inte mitt.
Lokalpatrioten Vilken ohederlig tönt du är!
Där ja! Föreslår att du börjar hålla dig till forumsreglerna nu. Se detta som en första varning.
Men flytta inlägget då! Och flytta inläggen jag svarade på, som inte heller passade i tråden!
Jag svarade i den tråden för det var där, tills nu du accepterat den diskussionen!