NimaVonSlätta Först fick jag äta upp skit jag sagt om Törna och nu Maxwell. Jag börjar snart bli en asätare. Tack Ben!
Lukkinen Dagens plus: Jojje! Första målet, stort grattis! Högga är ett monster i målet igen Hela försvaret är starkt idag! Disciplinen! Det är några minuter i början vi inte är med, sedan kontrollerar vi bra Junlands macka till Jojje var +++++ Hävelid ser för jävla fin ut på backen! Costmar tar för sig ordentligt och är nu en riktig SHL-spelare Maxwell är solid, kompakt, säker och lugn. Kul att han fick sätta GWG Det dåliga: Faktiskt inte mycket att gnälla på idag. Till och med domarna skötte sig bra. Tänk vad harmoniskt det kan kännas med bedömningarna så fort den där jäkla dunderidioten Sjöqvist inte står där och dömer bort oss!
P22 Fan vad kul vi skulle ha om LHC kommer med i slutspelet och kan mycket väl överraska topplagen däremot skaka om 😊
Metallica LHC förtjänar mer än fullsatt i arenan så som de spelar match efter match nu. Det är LÄNGE sedan man satt i januari och såg fram emot vad som komma skall.
[raderad] Skillsen är kanske inte lika hög som åren 2008-12 , fast jag vet aldrig om jag sett ett lag kämpa så hårt som årets upplaga. 4 kedjor som kör gärnet i varje byte. IMPONERANDE!