Kjeppkinesen Fan va gott med hockey igen! Alla dessa pauser och debacle sätter livet på paus. Tror inte Little kommer saknas allt för mycket ändå, han har inte varit sig själv på hela säsongen. Skönt att Ljungman är tillbaka. Vi vinner med 8-0 idag!
Lukkinen Kjeppkinesen Tror inte Little kommer saknas allt för mycket ändå, han har inte varit sig själv på hela säsongen. Håller med om att Little inte varit sig själv den här säsongen än så länge. Däremot tror jag absolut han kan saknas. Tappar man bort poängtvåan i ett lag som har ganska svårt att lyckas i offensiven är det definitivt av ondo.
Kjeppkinesen Lukkinen Däremot tror jag absolut han kan saknas. Tappar man bort poängtvåan i ett lag som har ganska svårt att lyckas i offensiven är det definitivt av ondo. Mitt nyårslöfte till frugan var att börja se glaset halvfullt av Pettsons hembrända och inte halvtomt som innan. 🙂 Vet vi till 100% vilka som saknas inför kvällens hatmatch?
Lukkinen Kjeppkinesen Vet vi till 100% vilka som saknas inför kvällens hatmatch? Njäe, inte 100% kanske men att Little och Maxawell var de som drabbades av covid, utan att de nämndes vid namn, tror jag är rätt safe att anta. Då ska man vara borta minst en vecka, även om man är symptomfri.
Lokalpatrioten Jirpo P22 Jag tror nog @Franckie Burns är fullt medveten om att vi haft flera spelare från laget som spelat i jwm. Det han skriver är ju att det är första gången vi haft med två forwards i kontexten att vi denna säsong om något borde våga ge dem chansen.
Kjeppkinesen LaumannBingo Var man inte full innan så blev man det nu. Han måste vara en riktig skojare vår kära Östman.
jg måste var fel, när 3e center maxwell är borta kan det ju inte vara kanon o köra 1a o 2a center ihop med en på kanten????
exile82 Det är svårt att veta var man har laget nu, många dagar sen match. Och senaste matchen mot Djurgården var en rätt konstig match. Var vi så mycket bättre över hela matchen, eller var det Lantosi som överlevererade?
Rob Jo, inte den mest optimala uppladdningen. Lägg därtill att 3 av våra 7 främsta poänggörare på forwardssidan saknas och omkastningar utan dess like p.g.a. det…
Bowmore Brynäs ställer upp med starkast möjliga lag, inte en gubbe borta! Det här blir en prövning som heter duga. Undrar om Rautio står?
P22 Tror tyvärr Brynäs vinner! Dom har visat bäst form i de senaste matcherna samt många som kan avgöra jämfört med LHC. Man är lite orolig ikväll. Visa gärna att jag har fel ikväll
Barry_Carlisle P22 9 poäng på de senaste 5, exakt samma som oss. Färre gjorda mål för Brynäs, 14 mot våra 16, dock också färre insläppta, 5 mot 11. Så formen är ju typ samma.
Rob Russell är sjuk enligt Corren, men ska inte vara covid. Kanske fått sig en släng av magsjukan som Högberg hade tidigare i veckan.