skulle inte han någonstans för att kolla till sin skada,
Sen tog han väl semester
Skadetråden
Nån som vet hur det ser ut med skadorna i laget? Musse, Samuelsson och Timpa om jag inte har fel?
Vad jag har hört är alla med på lördag.
"Positivt besked – Musse pigg(rolig rubriksättare ;-) ) igen"
StevieY wrote"Positivt besked – Musse pigg(rolig rubriksättare ;-) ) igen"
Haha, den reagerade jag inte på när jag läste i corren! Skojjare där...
Frågan är om rubriksättaren ens är medveten om att rubriken är rätt kul :idea:
Samuelsson skadad, igen!! Tycker riktigt synd om killen, kändes lite som han var pü g. Hoppas det inte var nüt allvarligt.
Edit: Ser ut att vara en revbensfraktur, vilket inte var bra! Förmodligen 4 veckors franvaro..
Har Samuelsson kontrakt över nästa säsong? Om inte så är det nog läge att låta bli att förlänga. Han är ju skadad jämt.
köttet wroteHar Samuelsson kontrakt över nästa säsong? Om inte så är det nog läge att låta bli att förlänga. Han är ju skadad jämt.
Tyværr så ær det sant , før han har en otrolig potencial! Snabb , bra med klubban , tuff , vågar tackla i alla lægen , bra på skridsorna , ja han har det mesta som en forward ska ha!
sätter en 100 lapp på att han inte får förlängt, går till ett annat lag, och är lika jävla bra som här men blir inte skadad.
Den mannen ska ha mer specialskydd än foppa för jag vill ha kvar honom.
köttet wroteHar Samuelsson kontrakt över nästa säsong? Om inte så är det nog läge att låta bli att förlänga. Han är ju skadad jämt.
Han har inte kontrakt över nästa säsong. Jag hoppas Hemlin börjat ta tag i det där. Verkade iaf så i hans senaste krönika. Samuelsson är 1 av 12 vars kontrakt går ut efter denna säsong..
Jag lägger upp "kontraktsläget" i Silly Season!
Honken har problem med ljumskarna, det fattades ju bara!
Magnusson wroteHonken har problem med ljumskarna, det fattades ju bara!
Ja men va fan .
Han kommer bli bra .. !!
[raderad]
corren wroteÄven om Sami Torkki grinade lite illa. Men det var ingen större fara med den finske forwarden som blev liggande en stund på isen i sista perioden.
– En lårkaka, sa LHC-läkaren Yannis Magounakis.
Skille wrotecorren wroteÄven om Sami Torkki grinade lite illa. Men det var ingen större fara med den finske forwarden som blev liggande en stund på isen i sista perioden.
– En lårkaka, sa LHC-läkaren Yannis Magounakis.
okej hoppas det inte är nåt mer allvarligt .. Vi behöver honom varje match nu ... !
[raderad]
Någon som har koll på hur det är med Martin Samuelsson ? Är han tillbaka snart ?
Fröberg wroteNågon som har koll på hur det är med Martin Samuelsson ? Är han tillbaka snart ?
Precis vad jag undrade oxå .... NÃ…N som har ett svar ???? :?:
Han var på med på frivilliga isträningen idag, men mer vet jag inte.
danme wroteHan var på med på frivilliga isträningen idag, men mer vet jag inte.
Tackar tackar .... Härligt att man fick reda på det ...