cremator JofaTitan Bara “smäll mot överkroppen ” som ska undersökas. Luktar mörkning lång väg! Vad jag hör så kom Elie på i tredje perioden hur mycket han hatade försäsongslägret och fejkar nu skada tills han får hänga en helg i CJS hus på Gotland istället.
Kjeppkinesen Lurarivassen Kan du bekräfta att spegeln i taket över sängen i sovrummet är nedplockad och ersatt med den här bilden på Ellie i skala 1:1? 🤭 kanske. 🤭 cremator Luktar mörkning lång väg! 110% mörkning. Väntar på insändaren i Corren som bekräftar.
En tätort på en slätt JofaTitan Kan bekräfta. Jag har inte tränat på gym på 20 år. Har oftast inte ont i någon muskel. Har flera vänner som tränar 3 till 5 dagar i veckan. Tycker de jämnt klagar på någon muskel som värker 😁
JofaTitan En tätort på en slätt Ja, du ser! Man kan inte skada muskler som inte finns. När jag tänker efter har jag många elitmotionärer i min närhet. Mellanchefstyper och konsulter som springer maraton och iron man-lopp och det är ett konstant gnäll på ömmande vader, ryggar och knän.
Kjeppkinesen Kallzon Skärskada på Noren, fick åka till akuten enligt Zacke Amen vafa. Hans andra skärskada då. Vet vi var den tog?
Rob Aj då, håller tummarna för att det inte är något allvarligt och långvarigt. 🥺 Missade situationen helt…
Metallica Väldigt trist för Norén. Han har sett mycket bättre ut senaste fem matcherna. Om han blir borta ett tag lär väl Öhrqvist få istid. Men då behöver man göra om i backparen.
Kallzon Zacke: – Han fick en skärskada på armen, så det var lite otäckt. Han fick åka till akuten för att sy. Men mer vet jag inte just nu.
Kjeppkinesen När det står 15:20 på klockan i första perioden får han en skärskada på underarmen. Han blir nog borta minst en månad.
Babba LaumannBingo och med tidigare fystränaren menas 🥁 KOCKEN! Precis som vi sagt hela tiden. Han kommer se till att Vrana är en riktig paradrätt lagom till jul 🤌
HejaCluben Babba och med tidigare fystränaren menas 🥁 KOCKEN! Precis som vi sagt hela tiden. Han kommer se till att Vrana är en riktig paradrätt lagom till jul 🤌 Tänk om den här snubben på Twitter kör tråden som källa och på allvar tror Kocken kör runt Vrana i Vidingsjöskogarna 😂
PuckOut Konstigt att man inte väntade med att spela honom isåfall, man kunde gett honom tid att träna ikapp istället.
HVåkerur Varför hittar de på att han har ljumskskada och hjärnskakning osv? Alla ser ju att han är otränad och knappt orkar ta sig till båset efter 20 sek på isen. Bättre att hålla sig till sanningen än att hitta på diverse skador?
Kjeppkinesen TheDude Kan man ha ljumskskada och hjärnskakning och samtidigt vara otränad? Du påstår väl inte mellan raderna att Emoothabi-Kunta mörkar?
Metallica TheDude Kan du nämna någon annan skada denna säsong där LHC rakt ut har kommunicerat vad det är för skada? Elie? Rissanen? Shore?