Jocke oskar_b wroteVad jag hörde senast så hoppades dem på till jul men definitivt till slutspelet, tyckte det lät jävla lustigt, får hoppas det inte stämmer! Var "hörde" du det? Det skulle i så fall innebära att det tillkommit komplikationer med hans skada/rehab.
oskar_b Jocke_L wroteoskar_b wroteVad jag hörde senast så hoppades dem på till jul men definitivt till slutspelet, tyckte det lät jävla lustigt, får hoppas det inte stämmer! Var "hörde" du det? Det skulle i så fall innebära att det tillkommit komplikationer med hans skada/rehab. Var en polare till mig som har koll på det mesta i hockeyns värld, vart jävligt snopen när han sa det och hoppas verkligen inte så är fallet, vet inte var han fått det ifrån men...
danme I senaste matchen mot Frölunda gick Beaudoin ut under andra perioden med lindat smalben och jag tror inte att han spelade något i tredje perioden. Det står inget om att han inte skulle spela mot HV71, så jag antar att han är spelklar. Någon som vet något mer?
Nickedi danme wroteI senaste matchen mot Frölunda gick Beaudoin ut under andra perioden med lindat smalben och jag tror inte att han spelade något i tredje perioden. Det står inget om att han inte skulle spela mot HV71, så jag antar att han är spelklar. Någon som vet något mer? Jag tror jag såg han på isen efter att han gått ut.
figgosand danme wroteI senaste matchen mot Frölunda gick Beaudoin ut under andra perioden med lindat smalben och jag tror inte att han spelade något i tredje perioden. Det står inget om att han inte skulle spela mot HV71, så jag antar att han är spelklar. Någon som vet något mer? Han fick ju ett rätt saftigt slagskott på benet i andra perioden. Precis innan han kom halv-fri och valde ett slagskott från blå. Det är väl mest troligt att det skottet på benet tog rätt illa.
Slutaglida Vad jag hörde fick han ett skridskoskär där någonstans och sydde några stygn, sen var han tillbaka på isen.
Heldragna Det var en hel del blod nere framför ståplats på isen i slutet av andra perioden. Han kom gående hårt lindad över vaden utan skridskor strax efteråt. Men spelade som sagt i 3dje.
Slutaglida Vad jag har läst och hört så ska det ha varit nära att han spelade igår, men till slut valde att stå över. Vi får invänta inför rapport för att få reda på det, men jag skulle tro att han är med imorgon!
eriko Är det någon som inside information på skadeläget? Hur länge beräknas Surovy t.ex vara borta? Han måste vara tillbaka snart om han ska hinna komma i form till slutspelet. Hur är det med Alto? Zackrisson? Fransson?
Solo Zackrisson är förmodligen inte sjuk iallafall. Såg han på stan för två timmar sedan och antar att han var påväg mot CC. Såg så ut och hoppas det, för han behövs !
apanjokko eriko wroteÄr det någon som inside information på skadeläget? Hur länge beräknas Surovy t.ex vara borta? Han måste vara tillbaka snart om han ska hinna komma i form till slutspelet. Hur är det med Alto? Zackrisson? Fransson? Enligt hemlin ska Surovy vara tillbaka på lördag
Slutaglida figgosand wroteVad är det för status på Aalto föressten? Varit borta ganska länge nu. Febern är borta men han avvaktar innan han spelar igen.
eriko Förstår inte varför vi inte får information om skadorna per omgående. Varför ska det behöva dröja. Jag menar inte att vi ska få ett läkarutlåtande dagen efter men åtminstone få veta om det ser allvarligt ut eller inte. Jag är mycket spänd på resultatet av Musse och Fernas skador. Är det någon som har information?
1986 eriko >> Clubens matchläkare var inte på plats i Jerusalem igår, lustigt nog. Jag kan tänka mig att det spelar in.
Heldragna jg wrotehttp://www.corren.se/archive/2009/1/30/k307try41u23ubj.xmlSkönt att det inte verkar så farligt utan att båda defenitivt är tillbaka efter uppehållet!