Undrar hur det funkar med försäkringar för en sån spelare. Sannolikt har han ju ganska låg löpande lön men saftiga sign on/sign offs. Känns som en riktig mardröm detta.
Skadetråden
Exakt för att slippa AG och sociala är det nog precis på det sättet.
Nu måste både Nick Shore och Greco in.
- Redigerad
En halv träningsmatch och sedan borta i sex månader? Sinnes, som om inte hockeygudarna rövknullat oss tillräckligt senaste säsongerna.
Den är jobbig om den stämmer, riktigt jävla jobbig.
Man blir ju konspiratorisk av sånt här.
Blytungt om det stämmer. Dock…
Ellie kunde i alla fall gå i ganska rask fart utan några problem. Eftersom jag inte är någon läkare väljer jag att tolka det som ett tecken på att han är med i kommande match.
Mittzon såg honom i logen men Fanten & som du säger såg han inte speciellt påverkad ut
Och nu ska ni ge mig hopp också? Nae, nu får det räcka med internet för idag.
- Redigerad
OM det stämmer att Elie blir borta i stort sett hela säsongen måste vi givetvis lyfta in ännu en spelare, men här gäller det att tänka till. Om Bystedt tar det där steget som alla tror att han gör och om Ljungh gör en bättre säsong än förra är inte Bystedt, Ljungh och Strandberg en jättedålig C1-3 uppställning. Det kanske är en vass vinge till vi ska lyfta in i så fall? Ett problem som kan lösas på fler sätt än en 1-1 ersättning.
Njae, med all respekt för @Johansson och hans källa så avvaktar jag nog mer officiell information.
? Så lät det inte på PJ när han uttalade sig om Fantenberg och Ellie på jumbotronen före nedsläpp. Där lät det inte som någon större grej. Eller har det det kommit ännu färskare rapporter?
”Men tror inte på någon långvarig frånvaro vad jag hört idag”
Säger en annan, tar själv uppgifterna med en nypa salt. Men i vilket fall ville jag berätta det här..
Han ska tydligen ha varit på gymmet och kört idag dessutom.
[raderad]
- Redigerad
Johansson96 asså vad snackar du om?
6 månader ( säker källa ) och sen inte långvarig?
Nu kan det stämma, men hade källan varit stensäker hade man väll gått ut med det? Och skulle inte han ha sin MR imorgon?
- Redigerad
Johansson96
No offense, men du börjar med “Ellie borta ett halvår. Hörde i Saab arena, och ja källan är stensäker.”
Hade det inte varit bra att redan då fylla på med resten samtidigt för att skapa lite mer nyanserad bild:
"Men tror inte på någon långvarig frånvaro vad jag hört idag
Säger en annan, tar själv uppgifterna med en nypa salt. Men i vilket fall ville jag berätta det här..
Han ska tydligen ha varit på gymmet och kört idag dessutom."
Så, är källan stensäker, eller inte?
Ingen läkare ! Men såg han idag och de va inte problem för Honom att gå så väldigt svårt tro han ska vara borta 6 månader.
Känns väll som LHC hade meddelat om så var fallet direkt? Sen att flera personer sett honom gå utan att ens halta får mig att tvivla detta.
- Redigerad
Kan vi luska fram källan på allt detta? @Johansson96