Inte en spelarnyhet, men kul att Sebbe kommer in som fystränare med ett nytt fysteam. Tror det är ett klokt val. Om man tänker på hand roll som spelare och den energin han sprider. Intressant att se om det kommer ut nåt mer nytt kring detta längre fram, eller helst, om vi får se någon effekt på isen. Nu är alla tecken på ett formstarkt LHC till nästa säsong välkomna.

Schwartzen jag vet inte hur det ska bli något annat? Han sitter och berömmer Lundström som om han kommit från NHL precis. Ta på mig målvaktsutrustning och bind fast mig i målet så tar jag fler puckar.

Fascinerad som vanligt över hur folk går igång på officiella uttalanden från Clubenrepresentanter. Som alla andra gånger Pajen eller Roger eller Mäki eller Helber eller Hemlin eller Emvall etc uttalar sig - vad ska de säga? Han kan ju inte sitta och toksåga Lundström och säga att de febrilt letar efter en ny målvakt, lika lite som Roger kan sitta och säga att Pajen gjort ett kasst jobb. Vad de säger i officiella sammanhang och vad de tycker och jobbar på är två helt olika saker.

Jag är starkt kritisk till Pajen, men inte pga vad han säger i en sån här intetsägande intervju. De har aldrig gett någonting och kommer aldrig göra det.

alfie Fascinerad som vanligt över hur folk går igång på officiella uttalanden från Clubenrepresentanter.

För att säsongen är slut och vi måste hitta andra saker att gå igång på 😂☺️🤗

Längtar innerligt efter dagen @LittleT kommer med “Har en källa på att Lundström inte är kvar i höst”.
        Den nyheten hade varit så skön. För den är avgörande för om jag ens nästan kan vara taggad på denna silly. Om det skulle bli klart att NL står kvar en säsong till, så skulle jag nästan överväga att inte köpa säsongskort (nu skulle ju jag köpa ett ändå, då LHC ligger för nära hjärtat, men jag skulle iaf överväga).

Simon Hjalmarsson står utan kontrakt. Något för oss igen?

• East svarade på detta.

Toker0108 för gammal? I så fall offras Alexander Johansson och jag ser nog heller honom kvar i LHC?

En sämre säsong poängmässigt för Hjalmarsson nu senast. Det + Coronarabatt kanske gör att man kan få en potentiell 30-poängsspelare till ett ganska bra pris?

Läste precis Correns artikel om Fredda Johansson. Är det bara jag? Eller är det fler som känner att ytterligare en anledning till att förlänga med Alexander Johansson är att han är Fredda Johanssons kusinbarn?

Känns som bäst före datumet passerat lite på Hjalmarsson va? Var ju bra senast han var i LHC men många år sedan nu, 6 mål den här säsongen imponerar inte direkt.

Är det ingen annan är jag som tycker att Gordon borde få 1år till och avsluta sin karriär här?
            Vi tjuter oftast över det med att visa hjärta för cluben, och om det är någon som gör det så är det han! Han som offrar allt på isen, och med ett hjärtat för laget mer än någon annan. 🤷🏽‍♀️
            Förstår att han inte når den nivån han en gång hade, men han är en av få som alltid ger 100%. Tror han behövs i laget med hans energi. Han är värd ett bättre avslut och hejdå än det här!
            Han är den som väljer laget framför pengarna!

Vilka är på att starta
            #stannagordon21/22?