Silly Season 2021/2022
Lukkinen
han är ju även polare med Gordon, så den känns rätt given.
- Redigerad
https://hockeynews.se/articles/20195/
Markus Ljungh har två år kvar på det treårskontrakt han skrev med LHC inför förra säsongen. Men en utlandsklausul gör att han kan flytta till KHL eller Schweiz. Fast då börjar det bli bråttom. Den 15 maj löper tidsfristen ut. Det är vid midnatt mot söndag.
– Det är två dagar kvar, så vi får se vad som händer.
Nyligen hade han ett kontraktserbjudande som han valde att inte ta.
– Jag har haft konkret, men det har jag tackat nej till. Jag kan inte berätta så mycket mer, säger Ljungh till HockeyNews.se.
Känns inte Ljungh som en lite mjuk kille, som säkert skulle trivas (och prestera!) rätt bra under Östman och co?
Tror att han bryter kontraktet
Patrick Roy som ny målvaktstränare / målvaktsscout kanske? Vi får se snart!
- Redigerad
Schira kontrakt på två år
2 år dessutom. Rejäl chansning tycker jag. Hade föredragit Holös istället. Man vet vad förväntar sig av Holös. Schira ner osäkert!
Holös nu helt avskriven enligt Höken. Inte helt överraskande.
Två platser kvar? Bäckman och AK?
Beckman ska vara klar bara små detaljer kvar! Återse när det kommer ut
P22 Jag skulle tro att Schira är billigare än Holös och med vår nedskärning i lönerna får man hitta budgetlösningar
Mitt enda minne av Schira är från en match i HV då han var helt sinnes bra. Så mina förväntningar är nog lite väl höga
Hockeytröjan Nä, det tycker jag inte. Schira är bra.
Knäpptyst om Hampus också. Eller har jag missat något?
Hampus eller AK?
Jo jag tror på honom som en bra stabil värvning. Men i just den matchen var han bättre än Lukas Bengtsson-bra. Det ska jag nog inte förvänta mig
LaumannBingo visst är det så.
Ubåt här på forumet sedan en lång tid tillbaka. Men raggade mig nu då jag inte kan hålla käft längre. Ehn hit, Schira dit -eventuellt Maxwell hit. INGEN av nyförvärven spelar någon som helst roll - så länge vi har en division 1 målis av lägre klass som en av två målvakter. Lundström släppte in tre mål på två skott förra säsongen. Kommer ha fortsatt noll förtroende för Pajen - tills detta är löst. Någon som vet om något är på gång här? Den absolut viktigaste frågan i hela lagbygget.