Niklas_H Förlåt jag vill själv så gärna att något ska hända men men.
Silly Season 2021/2022
Lejon-Fantasten DU ska be om ursäkt!
Nejdå, tror vi alla sitter lite på helspänn nu. Borde komma ett nyförvärv närmsta dagarna.
- Redigerad
Niklas_H Jaa, man har verkligen varit på helspänn ett tag nu kring värvningar Jaa det får vi verkligen hoppas
Du behöver inte källhänvisa. Skriv det du vet bara.
Hockeytröjan Såhär, Journalisten frågade vad Hultström hade för alternativ hemma i Sverige, varpå svaret var Djurgården. Och eftersom han inte nämnde LHC som ett alternativ så tolkade åtminstone jag det som att Djurgården är nästa hållplats för honom.
Perfekt! Nu fattar jag
Orkar inte läsa ifatt alla nya inlägg… är Hulta klar?
Skämt åsido, en back som kan hantera pucken och sätta igång anfall skulle verkligen behövas nu. Vi har ett grundspel med bra fefensiv och två bra målvakter men tyvärr är det bara Jeppe P i dagsläget som har en riktigt bra förstapass. Junland behöver tid på sig och Nyberg/Lindroth har tyvärr inte heller sina styrkor i förstapassen. Schira/Larsson behöver inte kommentera.
Jag förstår om Pajen helst vill ha in någon på ett lite längre kontrakt men jag tycker nog att det kan vara värt att satsa på en knekt säsongen ut om man inte hittar annat. Behovet är så pass stort.
Tror inte Hulta är klar men kanske… vem vet.
https://www.hockeynews.se/articles/22929/
Jag tror att det kan vara den här intervjun som Lejon-Fantasten har läst.
Mycket gott snack om Linkan och närheten till svärföräldrar och Vimmerby. Djugården nämns såhär:
"Har du kontakt med klubbar och spelare hemma i Sverige?
– Det har varit ett ganska bra gäng i Djurgården i många år och man har kontakt med folk både i Stockholm och utanför så man har ganska bra koll på vad som händer här hemma."
LHC1992Fan det där föranledde alltså kommentaren ”Hultström kan vi nog glömma, han vill tillbaka till Djurgården utifrån det jag fått till mig”
Är med Tröjan här. Släng inte med såna ord helt i onödan. Silly-tråden måste hålla lite nivå. 42 nya kommentarer gav mig puls, men icke..
Lejon-Fantasten jag har oxå läst detstår på hockeynews den 31 januari
Jag har läst att Hultström bara har ögon för djurgården.
I den här tråden.
sopalb Ja men det var inte den artikeln, det var någon annan från i höstas, men det stämmer att det stod om det i den artikeln också.
Damn! När jag klev in och såg över 50 olästa, tänkte direkt att nu är någon klar…
East Hultström kan vilja spela i Djurgården. Han kan också vilja spela i LHC. Det vi vet är att vi inte vet.
Men vafan!! Här loggar man in på forumet och ser 56 olästa svar i sillytråden och tänker att nu jävlar händer det nåt.
Men så är det en jävla cyber-väla-boxning ang vilket lag som ligger Hultström närmast hjärtat. Orka!
Gökboet 2.0 - i ett forum nära dig!
Alltid härligt när proppskåpen går. Den här gången var det inte mina eller @Lukkinen:s proppar heller
Man saknar ju Bert i svensk hockey lite ändå. Good times.
Snacka för dig själv! Jag är en modern människa, jag har automatsäkringar