Tack för lite troliga rykten. Själv har man åkt på njursten för andra gången på 7 månader. Glad jävla midsommar på er era friska jävlar.
Silly Season 2021/2022
Nyheten om Brian har nått mig med. Välkommen!
Inga fler rykten? Bästa som finns är ju rykten
Har han spelat i Lausanne HC så lär ju Östman ha full kontroll på han och då litar jag på hans omdöme
- Redigerad
QPR Tycker inte jag om man läser det här.
another weakness could be that he isn’t offensively geared.
His hands are okay, and his offensive instincts aren’t great.Låter inte som något för våra två topp formationer + att nu får det vara slut med att värva dobbar.
Det där är alltså ett omdöme om honom i NHL. Det finns många i SHL som inte är tillräckligt “offensively geared” för att producera i NHL, men de kan producera i SHL och han producerade bra i Schweiz.
De enda vi vet är att vi inte vet hur bra dom blir i cluben så många ggr jag hört namn och sett dom på försäsong och tänk dehär är en supervärvning och även tvärtom men haft helt fel. Muller zengerle som exempel imponerade på mig först. Roe tyckte jag var en riktigt skitvärvning först
Men en oöm spelstil har nästan vart återkommande hos dom spelare som fallit väl ut. Gordon roe morley hardt mm
storfiskarn34 Kul att du nämner det namnet, ja det är aktuellt och jag har också hört ”prat” om honom
Gibbons verkar inlett säsongen mycket bra för att sedan mattats av mot slutet av säsongen. 0+2 på sex slutspelsmatcher där Lausanne åkte ut direkt mot Zürich.
Han hade en intressant kedjekompis i Charles Hudon den gångna säsongen. Verkar vara en skicklig målgörare (tyvärr leftare).
En annan spännande spelare på marknaden. Robert Lantosi, rightare i bra ålder som har spelat i Sverige tidigare i karriären. Är säkert många som är intresserade av honom efter ett lyckat VM, men om vi kan lova en stor roll kanske det finns en möjlighet. Förutsatt att khl-intresset svalnat av såklart.
- Redigerad
Låter som en ny Jeff Taffe, hoppas han är välscoutad.
- Redigerad
Nått intressant om LHC?
LaumannBingo Bara det vi redan vet att det ska in två forwards till innan vi går på is samt att Lundström ryker så fort möjligheten finns, i övrigt färdigbyggt
Linköping
Har just nu: Tre målvakter, åtta backar och elva forwards
Behov: Två forwards
Kommentar: På målvaktssidan är man tre, och där ryker Niklas Lundström så fort man hittat en lösning. Marcus Högberg kommer hem för att vara etta. Det är på forwardsidan det kommer läggas kraft på att få in riktig spets. Två forwards för toppkedjorna ska plockas in, och det kommer att ske innan man går på is med laget. I övrigt så är det färdigbyggt, som det ser ut i dag.