Sillen MrWikozz Junland ska operera sina höfter och riskerar att missa säsongspremiären , enligt corren Uppgiften finns även i tråden “”LHC i media”
Number_10 När det nu är klart att JJ ska operera höfterna så är det väldigt viktigt att behålla Holös så det inte blir ett alltför stort hål att fylla. Bäckman är inte den typen av människa som kliver fram och tar en stor plats i gruppen. Det behövs här !!
Hockeytröjan Number_10 Tycker absolut inte att vi måste fylla upp med något slags lagkaptensämne bara för att Junland kanske missar de två inledande veckorna eller vad det blir. Han kommer att vara i träning och säkerligen kring laget vid matcherna. Det är så kort tid vi snackar här.
HNez Hockeytröjan Sen tror jag även att en spelare som Jesper, kan axla sånt ansvar, verkar varit ganska hyllad från DJIF håll när det gäller hans Assisterande-kaptenskap.
LaumannBingo Hörde idag att det inte alls är hundra klart att Östman kommer in som HC. Han ska flytta hem till linkan men om det är som AC eller HC är inte hundra klart vad jag förstod.
LaumannBingo MrWikozz Hörde även att Åkerman är mer populär än Eriksson bland flertalet spelare men det är ju såklart olika beroende på vilken spelare du frågar
MrWikozz LaumannBingo Ja har väl nämnts innan här att vissa spelare inte clickat med DE som du säger. Har dock hellre kvar honom än “”det är bara 3 poäng” Åkerman 🙂
MagnuM Nu sitter vi lugna o båten, Åkerman kommer överleva oss alla i LHC! Hans uppsagda kontrakt är bara en dimridå ifrån Pajen
Kjeppkinesen Det känns på ryktesvägar som att mycket är väldigt oklart i Cluben. Man har ju en gyllene chans att börja om från början, börja om på nytt, som Sven-Ingvars så fint sjunger.
Sillen Kjeppkinesen har en känsla av att det vänds och vrids på det mesta och att rätt få pusselbitar är helt på plats. Men det tycker jag vi ska tolka som ett sundhetstecken och lite av svaret på våra önskemål om att bygga om och bygga rätt. Hade varit mer orolig om svaret varit att “vi kör på som tidigare säsonger. Vi är nöjda med det vi har och nu ska vi åka till Suomi en tur med Palve och signa spelare”. Självklart gäller det att agera innan marknaden är tömd, men än pågår ju slut och framför allt kvalspel så bättre ha lite is i magen och fatta kloka beslut.
Kjeppkinesen Sillen vi kör på som tidigare säsonger. Vi är nöjda med det vi har Det låter dock helt klart som Pajen. Jag utgår från att det är Östman som blir HC som Madhawk ändå bekräftat. Det skulle kännas rejält ljummet om man får dras med Åkerman och Danne även nästa säsong. Det vet jag inte om mitt psyke pallar.
Kjeppkinesen Sillen Hmm, ja kanske. Men med Åkerman är det ju “Pest eller Åkerman”. Gillar Danne dock, men om det har skurits sig med några spelare så är det bättre han räddar Djurgården än stannar här.
Sillen Kjeppkinesen bättre han räddar Djurgården än stannar här. Han kanske vill göra en Abbott med brorsan däruppe
Sillen Kjeppkinesen jo, jag läste också det någonstans. Sen läste jag en intervju med Danne där han var helt oförstående. Men är väl det som är så silly med silly 😂 pågår så mycket bakom kulisserna medan fasaden ser ut som vanligt.
bloodandashes Västervik tågar ut mot Timrå i match 6. Att LHC inte har ett etablerat samarbete med Västervik är hål-i-huvudet. Men vem vet, kanske är det Västervik som inte vill ha något samarbete…