Frågan angående Pettersson är hur mycket av hans lyft som kan förklaras med att han fått spela med Nardella. Alltid lite misstänksamt när en spelare slår igenom samtidigt som han får spela med en väldigt skicklig hockeyspelare. Hur stor roll är tanken att Pettersson ska ha? Är han tillräckligt bra för att vara en av fyra bästa backarna? Känns tveksamt om man både vill ha Pettersson och Lindroth i topp fyra roller.
Silly Season 2021/2022
Sillen Men, PB är ju a l d r i g inne på “sådana här forum”
Smart att skriva isär bokstäverna sådär. Det kommer han aldrig kunna dechiffrera!
- Redigerad
Har satt min kusins rumänska människosmugglare på ärendet! Återkommer!
Ecorren Personligen gillar jag Rebecca mer.
Diggar Rebecca också, men jag kanske är lite enögd då jag gått på samma skola som henne.
I övrigt läste jag PBs artikel om just oss fans, och det är ju väldigt tydligt att “fans-forum” är med andra ord Bullen. Tycker ändå att det låter sunt, nu när PB lovat att han inte ska gå in på forumet på ett tag, så kanske vi slipper hans artiklar? Hälften av dem är ju i regel kopierade rakt av härifrån.
Men för att koppla till det faktiska ämnet, varför hör man inget om Bäckman? Trodde att hans signatur på ett nytt kontrakt skulle vara klart typ 2 minuter efter sista matchen… Men icke, bör man oroa sig att han vill vidare redan iår?
HNez Men för att koppla till det faktiska ämnet, varför hör man inget om Bäckman? Trodde att hans signatur på ett nytt kontrakt skulle vara klart typ 2 minuter efter sista matchen… Men icke, bör man oroa sig att han vill vidare redan iår?
Kanske det. Kanske agenten som vill kräma ur så mycket som möjligt ur pajen. Kan tänka mig det blir lite diskussioner kring Bäckmans lön.
Han presterade väl när han sent omsider kom igång.
Han var skadad/under rehab väldigt länge
Stanna i staden laget kan vara en trygghet med skadebakgrunden
LHC vill inte riskera bli sittande med en stor lönekostnad igen om det blir fler skador
Många osäkerheter, få som talar till Bäckmans fördel egentligen. Med hans skadehistorik är möjligen intresset ljumt från andra klubbar……. å andra sidan, oskadad är han avgjort en klassback i ligan.
Tror det tar lite tid landa i en överenskommelse som båda är nöjda med.
Östman
NY - N. Hävelid
Uffe, Cappe, Greken
Mattsson - Rautio
Bäckman - Pettersson
Junland - Lindroth
AK47 - Schira
Kreü - Lyckåsen
Little - Ljungh - Ojamäki
Bristedt - Forsbacka - Törna
Pasic - Jaako/Morley - Costmar
AJ - Jimmy - Westerlund
Ljungman, Ekmark
Junland ska operera sina höfter och riskerar att missa säsongspremiären , enligt corren
När det nu är klart att JJ ska operera höfterna så är det väldigt viktigt att behålla Holös så det inte blir ett alltför stort hål att fylla. Bäckman är inte den typen av människa som kliver fram och tar en stor plats i gruppen. Det behövs här !!
- Redigerad
Tycker absolut inte att vi måste fylla upp med något slags lagkaptensämne bara för att Junland kanske missar de två inledande veckorna eller vad det blir. Han kommer att vara i träning och säkerligen kring laget vid matcherna. Det är så kort tid vi snackar här.
Hockeytröjan Sen tror jag även att en spelare som Jesper, kan axla sånt ansvar, verkar varit ganska hyllad från DJIF håll när det gäller hans Assisterande-kaptenskap.
Låter inget vidare med JJ, hoppas på en snabb återhämtning.
Hörde idag att det inte alls är hundra klart att Östman kommer in som HC. Han ska flytta hem till linkan men om det är som AC eller HC är inte hundra klart vad jag förstod.
LaumannBingo Inga problem om han delar huvudansvaret med Danne
MrWikozz Hörde även att Åkerman är mer populär än Eriksson bland flertalet spelare men det är ju såklart olika beroende på vilken spelare du frågar
Nu sitter vi lugna o båten, Åkerman kommer överleva oss alla i LHC! Hans uppsagda kontrakt är bara en dimridå ifrån Pajen
LaumannBingo Ja har väl nämnts innan här att vissa spelare inte clickat med DE som du säger.
Har dock hellre kvar honom än “”det är bara 3 poäng” Åkerman