4 dagar senare

Lite blandade citat från Täljes forum efter 8-1... :lol:

sskapprovalöst
HEJA HEJA SPORT!!! Alla vet att grabbarna kan. Ja, de är bäst i hela det hela helt enkelt. Kringeldansen fortsätter snart. YES!!

Tummen
Vi som lever i ett "mångkulturellt" samhälle fär väl läsa resultatet som man gör i typ arabien.. Från höger till vänster.. 😉
8-1... blir 1-8 mkt bättre !!

roger
Sälj hallen till syrianska, dom kan säkert fylla den för inte kan vi det

vipera no1
Det här är inte SSK i år,det är en illusion till alla experter.

roger
Förstod att det var för bra för att vara sant med tre raka segrar. PINSAMT. Snart ligger vi sist igen, precis där vi hör hemma............

Jensa
Upp som en sol, ned som ...SSK

aspen
Precis som någon härinne sa.
Man kan förlora och man kan FÖRLORA!
Den här typen av förust är ALDRIG acceptabel.

DH
VILKEN UNDERBAR DAG.. eller kanske inte? FYFAAAAAN!

stisseforever
Men vi är absolut med o slåss om kvartsfinalerna

Är den här tråden bara till för hockeyrelaterad skadeglädje? Annars känns ju "Hammarby - snart på en grusplan nära dig" som ett passande inlägg här idag... :lol:

Köttet >>

"Allmänt hockeysnack".. You be the judge 8)

Men samtidigt är jag så pass skadeglad så att jag inte har något jättestort problem med det.

9 dagar senare
9 dagar senare

Karlskrona som spelar nere i div. 1 säljer fler säsongskort än Slöddertälje gör.

AB

Driver73 wrote

Karlskrona som spelar nere i div. 1 säljer fler säsongskort än Slöddertälje gör.

AB

Ingen vill se Tälje 😃

Såg att det var snack om Manges överskattade defensiv från hockeyoraklet Bama... Mange har varit inne på 6 baklängesmål. Puistola på 10, Petrasek på 9 och Niinima på 17...

köttet wrote

Såg att det var snack om Manges överskattade defensiv från hockeyoraklet Bama... Mange har varit inne på 6 baklängesmål. Puistola på 10, Petrasek på 9 och Niinima på 17...

Ja o samtidigt ha så mycke speltid..

Kd71s forum:

a1m Mån Nov 16, 2009 4:57 pm
Sen kan även alla minderåriga tjejer portas från KA om Hannula kommer.

Hannula är och förblir en tragisk människa.

Var det inte Davidsson som spännde på Åkermans fru?

Huokko lägger av.. Nu kan han ju pyssla med sin hobby på heltid :lol:

5 dagar senare
Pryd wrote

Kd71s forum:

Har för mig det var Hannula. Om jag fattat historien rätt så bröt Hannula hux flux kontraktet med HiV för att vara närmare familjen som var i Stockholm. Några dagar senare blev han klar för en rysk klubb.

HiVs spelare har väl genom åren haft svårt för att låta bli varandras spelare. Har för mig att nån t o m spände på Stillmans fru, detta när han blivit tillsatt som sportchef.

Undrar om dom har misstolkat "älska din nästa" nere i Jönköping... Det betyder inte, vad jag minns i alla fall, att man ska sätta på nästa kjoltyg som passerar... 8)

Pryd wrote

Kd71s forum:

Alla dessa rykten är ju kul, men det ska ha varit Hannulas tjej som Davidsson ömt tog hand om. Hannula levde rövare och tjejen tröttnade och betala igen med samma mynt.

5 dagar senare

SSK är sist i tabellen o Modo är näst sist! :lol:

Sveriges mest enögda publik, dvs Modos, tjatar om "Heart of hockey" och bla bla bla bla... En titt på publiksnittet ger dock vid handen att Örnsköldsvikpubliken är medgångssupportrar av rang. Det är först efter att Forsberg och Näslund gjort sitt inträde som man har några publiksiffror att prata om i Ö-vik. Så mycket för "Heart of hockey"...

köttet wrote

Sveriges mest enögda publik, dvs Modos, tjatar om "Heart of hockey" och bla bla bla bla... En titt på publiksnittet ger dock vid handen att Örnsköldsvikpubliken är medgångssupportrar av rang. Det är först efter att Forsberg och Näslund gjort sitt inträde som man har några publiksiffror att prata om i Ö-vik. Så mycket för "Heart of hockey"...

Bläddra i intervjuerna tills ni kommer till Sundström.
http://modo.hockeyligan.se/" onclick="window.open(this.href);return false;

Han sågar modo-supportrarna riktigt friskt.