emil_e89 wroteBeckham till Los Angeles Galaxy.
Han klättrar verkligen i karriären
Så lustigt at det blev glamorösa L.A - INTE! Fru Beckham har nog sitt i det där också!
emil_e89 wroteBeckham till Los Angeles Galaxy.
Han klättrar verkligen i karriären
Så lustigt at det blev glamorösa L.A - INTE! Fru Beckham har nog sitt i det där också!
Beckham må vara den mest överskattade fotbollsspelaren i mina ögon.
Han är inte värd att tjäna 1.7 MILJARDER ( ! ) kroner för de 5 åren han ska spela i LA Galaxy.
För så bra är han inte, och inte blir han bättre i alla fall.
crikon wroteemil_e89 wroteBeckham till Los Angeles Galaxy.
Han klättrar verkligen i karriärenSå lustigt at det blev glamorösa L.A - INTE! Fru Beckham har nog sitt i det där också!
Speciellt när hon är en lite fan av scientologkyrkan...
Fröberg wroteBeckham må vara den mest överskattade fotbollsspelaren i mina ögon.
Han är inte värd att tjäna 1.7 MILJARDER ( ! ) kroner för de 5 åren han ska spela i LA Galaxy.
För så bra är han inte, och inte blir han bättre i alla fall.
Beckham får inte 1,7 miljarder för sina egenskaper som fotbollsspelare utan snarare som någon slags "levande reklampelare". Han är förmodligen ett av fotbollvärldens (klubbar inkluderade) absolut starkaste varumärken. Se bara vilken medial uppmärksamhet LA Galaxy enbart fått genom att värva honom. När var en amerikansk fotbollsklubb senast så omtalad som LA Galaxy är nu? Troligtvis aldrig.
Jag vill minnas att jag någonstans läste Real Madrid faktiskt tjänat igen de 225 miljoner som de betalade för Beckham genom olika reklamkampanjer och souvenirförsäljning.
Jag anser att Beckham är överskattad.......och underskattad! Han är definitivt inte en av världens bästa fotbollsspelare som vissa hävdar, men att han har ett jävligt fint tillslag kan ingen förneka.
Avd. uppblåst?
Huvudrubriken på Aftonbladet.se är i skrivande stund:
[size=150]Henke nära göra mål efter 5 min[/size]
Jag var nära att vinna 1 miljon på en trisslott häromdagen också. Hade två stycken miljonsymboler! Bara en ifrån... :?
Här är en till tränare som inte är populär! http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,975775,00.html
Är det bara jag som får krampkänningar på sommaren o längtan efter curva nord blir för stor ? , jag har allafall löst mitt problem , efter några dagars filurande har jag kommit fram till att åka till Ã…tvid o skaka om läktarna lite . deras sångfåglar e ju helt , ehh a, usla . tänkte bara om det fanns nått mer intresse att skapa liv i den lilla hålan , skulle vara kul om man kunde sammla ett gäng som delar fotbollsintresset o sjuna för åtvid i sommar. det är ju pinsammt att stå där o höra 300 IKF fans varje sommar .
ananasen wroteÄr det bara jag som får krampkänningar på sommaren o längtan efter curva nord blir för stor ? , jag har allafall löst mitt problem , efter några dagars filurande har jag kommit fram till att åka till Ã…tvid o skaka om läktarna lite . deras sångfåglar e ju helt , ehh a, usla . tänkte bara om det fanns nått mer intresse att skapa liv i den lilla hålan , skulle vara kul om man kunde sammla ett gäng som delar fotbollsintresset o sjuna för åtvid i sommar. det är ju pinsammt att stå där o höra 300 IKF fans varje sommar .
Skulle aldrig ställa mig som hemmasupporter på kopparvallen. Fy fan! Om fotbollen inte kunde komma till Linköping så ska fan inte Linköping komma till hålan! Låt dem hålls!
varför inte ?, Ã…tvidabergarna kommer ju till oss och står som hemma supportrar...hellre Ã…tvid än peking, men det är ju min åsikt, f:ö så gillar jag inte fotboll något vidare
Jo, jag känner några Ã…tvidare - de håller på Brynäs och jublar när de gör mål...
Ska man se på fotboll så åker man till england annars kan det kvitta.
Upton Park närmare bestämt, snacka om stämning, 30.000 som står och sjunger när spelarna kommer in.
Sen vore det ju bra om de börjar vinna oxå.
Eller så kan man bege sig till arenan där läktarsången uppstod - Anfield Road! Tusentals personer på The Kop som tillsammans med övriga publiken skapar en stämning som av många oberoende personer erkänts som den bästa i världen.
We hate Nottingham Forest
We hate Everton too (they're shit!)
We hate Man United
But ....
Liverpool we love you.
Såg faktisk pool borta mot charlton helgen innan jul, måste säga att fansen imponerade, fast de hade inte mycket till motstånd. Charlton fansen hade tom vi i wl kört över nu.
Här är någon som äntligen fattat vad det handlar om:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,992704,00.html
Jag slipper gärna se Zlatan i landslaget igen öht.
Jag vet inte om det stämmer, men för mig så ter det sig som om hockey och fotbollslandslaget funkar lite annorlunda. Min känsla är att BÃ…G (och faktiskt även Hardy innan dess) har bättre kontakt med spelarna mellan och inför landslagssamlingarna än vad Lagerbäck har. Nu är det ju inte något större försvar för Zlatan, men det kanske skulle vara lättare att få ett sådant super-ego att fungera i grupp om ledaren kunde hålla lite bättre kontakt. Sen är det ju givetvis så att BÃ…G och Lagerbäck är två olika personer med olika positiva och negativa egenskaper, men när det gäller detta så borde Lagerbäck kunna lära sig en del.
Tvinga Zlatan att vara med, och låt honom sedan sitta på bänken...
Sverige klarar sig alldeles utmärkt utan en gnällspik som Zlatan som inte kan ta en enda defensiv löpning på en hel match!
Elmander och Allbäck på topp!
Egtypens förbundskapten är min nya idol, för övrigt.
Jag förstår inte debatten för fem öre, inte heller varför journalisterna slickar Zlatan i röven.
Lars Lagerbäck har en genomgång med spelarna där han säger vilka regler som gäller. Zlatan bryter mot reglerna blott några dagar sedan, och blir helt riktigt bestraffad för det. Ändå anser han sig vara särbehandlad och för hårt bestraffad. Vad är problemet? Ska han/landslaget/(och till viss del) supportrarna få lida för att han har gjort fel?
LL har inte gjort något fel över huvud taget. Detta insåg Chippen och Mellberg och kom tillbaka. Super-egot från Inter, däremot, är för stolt för det.
Inget snack, jag vill aldrig mer se Zlatan i landslaget igen. Han har ändå inte imponerat där.
Jag håller med om debatten ang mr Ibrahimovic. Jag tycker att han kan stanna i Italien och jag vill aldrig mer se honom i Sveriges färger igen!
Sviker man sitt land på det här viset så ska man inte få komma tillbaka!
// MagnuM
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154905070206-1258.htm
Amerikanerna George Gillett och Tom Hicks är de nya ägarna av Liverpool FC.
Till skillnad från Manchester Uniteds amerikanska pengakåta ägare Malcolm Glazer så verkar dessa två grabbar ha ett genuint sportintresse! Blir nog bra det här!
Can we bring the title here under your ownership?
George Gillett: I really hope so. Rick has told me of a Shankly saying that 'first is first and second is nowhere' and that sounds good to us.
You'll never walk alone!
Låter underbart !
Btw . När drar CL-slutspelet igång?