Markus:
Hoppas du njuter nu! 8) (tack för att du skrev det till mig, förresten)
Forza Henke och FORZA UNITED!
Markus:
Hoppas du njuter nu! 8) (tack för att du skrev det till mig, förresten)
Forza Henke och FORZA UNITED!
Grymt kul för Henke, nu blir det nog att kolla lite United matcher framåt januari
"grymt kul för henke"
"lycka till henke"
"gulligull henke"
Fy fan säger jag bara! Av alla jävla klubbar Henke, Man Utd!? Har alltid sett upp till dig som en grym fotbollsspelare och det kommer jag väl fortfarande att göra, men fan vad respekt du tappar hos mig nu! Usch!
Säger inte att han skulle gått till Liverpool för det var mig veterligen aldrig aktuellt, men varför skulle han gå någonstans om inte till Barça eller Celtic?
Roligt för Henke. Men det är faktiskt ett Väldigt stort steg att ta. Visst han lira i Barca till i sommras men meriter gör ingen till en bra Fotbollsspelare. Vi lever i Nuet. Det jag vill ha sagt egentliger är det att Henke faktiskt inte varit hur överlägsen som helst i Allsvenskan vilket han skulle vara om han var lika bra som i våras. Jag tror att steget blir för stort och att han inte kommer att klara sig bra där, Tyvärr.
Lite bitter, Markus? :twisted:
Det vore ju alldeles förfärligt tråkigt om han inte skulle lyckas i United :twisted:
ALLA LIVERPOOLFANS - LÄS
Jag ska beställa lite grejer från officiella shopen på http://store.liverpoolfc.tv. Frakten kommer hamna på £15 vilket i sig inte är någon större summa, men jag tänkte ändå höra om det är någon mer som är sugen på att handla så vi kan ta allt under samma fraktavgift.
OBS!
A surcharge will be made on large or heavy single items over 2 kg. Additional postage charges will be shown on the product details page for specific items where it is neccessary for us to add additional postage.
Jag lägger min beställning imorgon. Skicka PM med produktkod och glöm inte att skriva storlek samt att kolla om storleken finns tillgänglig.
YOU'LL NEVER WALK ALONE
EDIT: Då var det för sent! 8)
Vem fan vill gå klädd i sånna äckliga kläder? :twisted:
Kvällens speltips
Man Utd - Benfica ..... En tvåa till nio (9) gånger pengarna på expekt. Slängde in en slant på det och hoppas innerligt att det går hem! Inte för pengarnas skull, så mycket är det inte, utan för att det vore fruktansvärt kul om Man Utd åkte ur i gruppspelet andra året på raken! 8)
Ronaldinho´s frispark igår, vilket galet geni den mannen är. Jag bara skrek rakt ut, kan vara det kyligaste jag sett på en fotbollsplan!
Markus: Oroa dig inte, du kommer inte vinna några pengar :lol:
Hörde på radion nyss att planerad byggstart för den nya arenan i stan är våren 2008. Så nu får Kenty förfan se till att minst hänga kvar i tvåan ett tag om den ska vara någorlunda lönsam och fylla någon funktion.
Edit: Artikel i Corren
Ska LFF och Kenty samsas om den nya arenan eller hur är det tänkt? Någon som vet? De ligger trots allt i samma serie och det lär väl hända ett antal gånger under seriens gång att bägge lagen har hemmamatch. Vilket lag ska då flytta på sig? Tvivlar att Kenty blir kvar på Fredriksbergs IP om de håller sig kvar i tvåan.
Tvåan är en jävligt svår serie.
Du har utgifter som ska betalas ( och material till spelarna) men väldigt få intäkter.
Den match som kommer ge mest intäkter kommer med lätthet va Kenty - LFF på folkungavallen.
Det är en match jag inte ska missa :twisted: .
Kenty har en mycket starkt lag, dom "bör" klara sig kvar i tvåa eller ännu bättre gå upp.
Forza kenty .
Helt otroligt. Jag kan bara sammanfatta lottningen i Champions League inför åttondelsfinalerna med ett ord: HELVETE!
Det finns två fotbollslag som jag brinner för.
FC Barçelona
Liverpool FC
Det fanns 7 lag som Barcelona kunde lottas mot. Det fanns 7 lag som Liverpool kunde lottas mot.
Ni har säkert listat ut vid det här laget att de lottades mot varandra. Så jävla tråkigt! Som vanligt spelas den riktiga finalen redan i åttondelsfinalen som det brukar bli. Hur matcherna än artar sig kommer det sluta med förlust för ett av lagen i mitt hjärta. Ska man jubla när nåt av lagen gör mål? :cry:
Barcelona - Liverpool
Porto - Chelsea
Celtic - AC Milan
PSV Eindhoven - Arsenal
Lille - Man United
Roma - Lyon
Real Madrid - Bayern München
Inter - Valencia
Markus:
Jag ska jubla när United krossat Lille. Vad gäller Barcelona så kan jag jubla åt dig och njuuuta när Pool får råpisk. :twisted:
Mitt tips om vilka som kommer gå vidare från åttondelen (jag tänker inte spekulera i Barça - Liverpool):
Porto - Chelsea - Tyvärr
Celtic - AC Milan - Milan har varit svaga i år. Tror på en skräll.
PSV Eindhoven - Arsenal - PSV har inget att hämta om Arsenal presterar på topp.
Lille - Man United - Stora skrällen kommer här. Avd. underskattning!
Roma - Lyon - Lyon är ruskigt starka och det får man väl inte säga att Roma är i dagsläget.
Real Madrid - Bayern München - Real kan dra åt helvete.
Inter - Valencia - Valencia bör se över sina träningsrutiner. Halva laget är skadat och det håller inte internationellt.
Tipset ser ut så här
Porto - Chelsea
Celtic - AC Milan
PSV Eindhoven- Arsenal
Lille - Man United
Roma - Lyon
Barcelona - Liverpool´
Inter - Valencia
Real Madrid - Bayern München
Det var här allt startade mina vänner. Det var här som de första riktiga ramsorna och hela supporterlåtarna sjöngs. Håll till godo.
Markus wroteDet var här allt startade mina vänner. Det var här som de första riktiga ramsorna och hela supporterlåtarna sjöngs. Håll till godo.
Gunga lite på stå?
Det är något jag skulle vilja se, det har en grym effekt och det är inte lika jobbigt som att hoppa.
Malmö FF Värvar Sami Hyypiä från Liverpool ?