jg Kjeppkinesen PJ värvade Hansson till HV. PJ som konsult i HiV. “Hausse kaum tejl maej oau sau, Jaug vel spejle i HejVe haukiklaub o tjäne 350K i maunaden. Jau sau Dejt kaun vej ourdne..”
Skanefrippe Sjöbba För min del får Björklöven gärna gå bra på dessa försäsongsmatcher. Fallet blir hårdare när serien startar, både för spelare och fans.
stahl Sillychatten på Expressen 15.00. Är det dött, dött eller finns det något som pågår där ute i jakten på hopp om överlevnad?
Jirpo Enligt Aftonbladet skulle Färjestad betala 150’ per månad till Val Foote. Samma lön som det sägs att vi betalar till 150-Lax-Larsson. Stämmer det så är det riktigt sjukt….eller skevt.
Jersi Jirpo Han har ju dock bara spelat drygt 30 matcher sen 2019 så marknadsvärdet kanske inte är det högsta.
Jirpo Sjöbba Var det inte Jörgen 150 k i mån, sen spelaren 3,5 mille?😎 Det stämmer, var tydligen inte 100% vaken när jag läste artikeln.
TheDude Hagel-Harry … som FBK tydligen redan betalt ut: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/Wve1dL/avslojar-farjestads-miljonsmall-efter-varvningen-av-cal-foote
Sjöbba Jirpo Men vilka pengar!! Undrar om en investerare erbjuder sig köpa ur Lennström , hade vi nappat? Hade jag haft en kollega, men bäst lön som ej tar sitt jobb seriöst hade jag kokat 😅
PuckOut stahl Vi kommenterar inte spelare som inte tillhör LHC, så tyvärr, inga kommentarer. Ni får återkomma när det finns något att kommentera.