Kjeppkinesen jg Skulle den gode Bernie kunna vara ett namn för HiV…? Såg du honom igår? Såg stabil ut! Hade jag inte redan gjort min Flipp/Flopp-lista hade jag petat in honom på flippen.
Kjeppkinesen H Brask Med Gitarren och Max Martin i laget tar det ändå emot att skeppa honom. Helt enig. Bernhardt har en helt annan höjd än båda två. Med Ante vid rodret finns det hopp om Bernhardt.
Bowmore Sjöbba Hur såg Gitarren ut igår? Var ganska anonym och kanske inte riktigt fick det att stämma i alla aktioner men är ju typiskt försäsong. Vill se mera av honom innan man kan bedöma nivån.
Kjeppkinesen East bara inte karma biter tillbaka Hade karma existerat hade inte så onda människor styrt världen.
Rob East Karman som slår tillbaka på dom efter att ha gottat sig över besked om längre frånvaro på Fantenberg för våran del… Har ju firats mer än en gång, just saying.
Kjeppkinesen Rob Karman som slår tillbaka på dom efter att ha gottat sig över besked om längre frånvaro på Fantenberg för våran del… Har ju firats mer än en gång, just saying. Nu tror jag helt plötsligt på karma. Hoppas de hånar oss ännu mer.
Rob Kjeppkinesen Killen drog tydligen av bröstmuskeln under deras team building i Karlsborg, ett “överlevnadsläger” under ledning av Rangers Soulution där man fick slita hårt under ett dygn i skogen med minimal mat och sömn. Vi nöjer oss med paintball och käk även i fortsättningen hoppas jag…. 😄
Lejon-Fantasten Om det ändå inte varit ljushuvudet Jakobsson som hade skrivit det där kontraktet så hade vi kanske haft något kryphål, fan vilken dyr och onödig läxa det blev för Cluben.
Lejon-Fantasten Jersi @edenbrah Ni har helt rätt. Syftade på Lennströms kontrakt hehe. Fel tråd dock 😆