Jirpo Lejon-Fantasten Ring Ekström HV ring! Du menar ”Vi ska vinna guld inom fem år men jag har inte en jävla aning hur och jag kommer fokusera hundra procent på Cluben parallellt med mina 148 andra styrelseuppdrag-Ekström. Är det den Ekström? I sådana fall kan jag rekommendera honom för HV. Asvass snubbe!
Lejon-Fantasten Jirpo Du menar ”Vi ska vinna guld inom fem år men jag har inte en jävla aning hur och jag kommer fokusera hundra procent på Cluben parallellt med mina 148 andra styrelseuppdrag-Ekström. Är det den Ekström? I sådana fall kan jag rekommendera honom för HV. Exakt så 😂 perfekt för HV 😂
P22 Jaha så Noah Steen Örebro skriver NHL kontrakt med Tampa. Skriver han kontrakt med NHL så kan Bakke naturligtvis också göra. Bakke har lyckats bättre än Noah under första året i SHL..
Jersi P22 Fast han var ju draftad vilket inte Bakke är. Sen har jag inte koll på vilken spelartyp Steen är, han kanske anses ha en bättre stil för NHL med fart och så.
Isac P22 Tampas rättigheter till Steen hade gått ut i sommar om man inte signat honom nu, så ganska naturligt att han blir det.
LaumannBingo Lukkinen Får se om det blir bättre den här gången, sista man skulle byta riktning med Hedberg blev det ju pannkaka för man inte var villiga att förändra tillräckligt
alfie Lukkinen Skaplig riktningsförändring rent spelfilosofiskt. Inte alls säker på att det kommer funka. Lite som när vi värvade Bert, fast tvärtom.
SIFFET alfie Får la hoppas på det, truppmässigt tycker jag Örebro ser riktigt spännande ut! Stämmer det att dom får in Larsson med så är målvaktsparet och backsidan riktigt bra.