Jocke @Lukkinen

@Jocke

@Silfverköping

Det är Silvermannen som har något knas med kontot..

Helt korrekt. Det är tyvärr så att användare med ÅÄÖ i namnet gör ´så att varken citat eller mentions fungerar som det skall.

I övrigt kan jag meddela att bullen hade mer än 100 samtida besökare idag under matchen 🙂

En iaktagelse! Kan ha fel men vill ändå höra om fler upplevt samma sak. Det verkar som att huruvida ämnen är lästa eller inte är kopplat till enhet/IP-adress snarare än profil? Läste allt jag missat från mobilen (inloggad) på jobbet men när jag sen gick in på datorn hemma stog alla ämnen som olästa. Stämmer detta och går det att lösa? Petitess kanske, men en störig sådan 🙂

pHiLLL

Laddar man om sidan får man rätt siffror på antal nya inlägg. Dock kommer jag sällan till de nya meddelandena när jag går in på tråden. Kanske för att jag använder flera enheter, vad vet jag.

13ulow
      Använder appen, vet inte om det spelar någon roll. Men laddar jag om får jag fortfarande upp inlägg jag redan läst. Har även problemet med att hamna vid rätt inlägg när jag använder flera enheter.

6 dagar senare

Jag kan inte svara på trådar, jag får ett felmeddelande. Både på datorn och i webläsaren i mobilen.

exile82 Märkligt. Gäller detta alla trådar eller endast folkaktie-tråden? Vilken webbläsare?

Jag kan få det där någon gång ibland i Chrome. Ofta är det två sådana meddelanden över varandra då. Då räcker det att ladda om sidan så är allt lugnt. Händer kanske en gång i veckan.

lkpg__ haha, ja nu gick det ju att posta här, så det verkar inte vara ett generellt fel. Men jag fick det där i folkaktie-tråden

Lukkinen Liknande för mig Chrome, ca 1 gång i veckan men för mig när jag laddar om så visar det sig att jag även blivit utloggad. När jag loggar in igen funkar allt bra. Inget större bekymmer men när frågan diskuteras så upplyser jag om det så kanske det hjälper i sökandet av orsak 🙂

Jag fick också det i folkaktietråden idag, när jag skulle svara på ett specifikt inlägg. Men det kanske inte är relevant.

Fick detsamma när jag försökte skriva i folkaktietråden med mobilen i förmiddags, chrome som webbläsare. Testade ingen annan tråd dumt nog, men försökte ladda om och logga in igen men fick samma fel hela tiden så gav upp.
            Inga problem senare idag på datorn, även där chrome som webbläsare.

Jag fick det på dator med Chrome som webbläsare.

Tack för informationen. Skall försöka kika på vad det kan bero på. Har en aning om varför just folkaktie blev galen då jag försökte slå ihop den med tråden LHC framtiden och föreningens gameplan.

Hade samma problem i folkaktietråden igår, men nu idag funkade det.

Har någon haft problem igår/idag?

lkpg__ jag har inte märkt nåt. Allt funkar just nu

Jag hade problem med inloggning i appen igår/förrgår men nu verkar det funka igen!

@exile82 @Hockeytröjan

Tack för info. Kommer ikväll/inatt göra lite justeringar. Forumet kommer vara nere en sväng.

Inloggningsproblem i app/webbsite beror på cachen och cookies. Skall försöka optimera detta lite.

För de som haft problem med att inlägg är olästa på mobil men lästa på datorn och vise versa beror det troligtvis också på cachen. Kikar också på det ikväll/inatt.