Välkomna till Hockeybulletin på ny plattform
@lkpg__ Var som sagt tveksam när jag såg vilket typ av forum som vi bytt ut det gamla mot då det finns andra som använder det…och dom forumen har inte imponerat på mig. Man vänjer sig dock vid “formatet” efter ett tag. MEN den stora skillnaden är att vi har en bra mycket bättre “admin” som ger forumet lite extra liv och känsla. Grym jobbat!
- Redigerad
Kanske om man kan “leka med” avstånden mellan inläggen så att det inte blir för mycket “luft” vilket i sin tur innebär med scrollning? Kanske mest är en synvilla då vi gått från “streck” som avdelare till “rutor”?
Upptäckte en underlig sak. Jag har installerat “appen” på min telefon (Android) och där roteras vyn när jag vänder telefonen trots att autorotate är satt till off. Om jag däremot väljer att öppna i chrome från “appen” roteras inte vyn.
Ingen stor sak men ändå…
- Redigerad
Appen funkar finfint för mig på en Samsung Galaxy S10.
Tack för all feedback, försöker lösa så mycket jag kan och förändringar sker ständigt. Kanske inte alltid synligt.
Det är vid denna typ av plattform, som ständigt är i utveckling, viktigt att uppdateringar från admin sker löpande. Exempelvis har FBK:s forum inte uppdaterats på två år (finns bla en mycket stor säkerhetsrisk där) och ingen typ av anpassning har skett.
Jag jobbar vidare och har som mål att allting ska vara så nära perfekt det går i samband med starten av säsongen. Det handlar kanske framförallt om att förbereda för den eventuella anstormning som sker i matchtrådar.
Aha, man lär sig något nytt varje dag! Vi testar det där! Tack!
Går det att göra så att den man citerar visas på ett bättre vis än enligt exemplet nedan?