Så många saker man vill skriva om, svara på, hålla med om.
Men jag försöker andas ut innan jag gör det. Och man börjar ju fundera över varför man ens bryr sig. När personer som säger sig bry sig, och får betalt för att bry sig, uppenbarligen inte bryr sig.
Roger kan inte kommentera någonting hans organisation gjort. Men att diskvalificera personer som supportrar, det kan han göra enkelt med vänster hand.
Persona non grata!
På svenska, dra åt helvete Roger! Han har ingen rätt att definiera supporterskap!
Fan ville inte ens kommentera det, men va svårt att sluta.
Nästa sak jag tänkte på va Mäki. Läser också hans blogg, han har alltid mycket att säga och verkar ju ha extremt bra koll på hur man sköter en hockeyförening, därför jag frågade för någon månad sen, “”har vi ens någon i organisationen som har någonting av hans kunskap?”
Roger sparkade ju Mäki och ersatte honom med, ingen, sen, trumvirvel, sig själv på 20%(?). Alla kan se att det inte blev bättre. Jag tänker på en sån sak som när Pajas skriver kontrakt, att det inte finns med klausuler, “”om du inte är spelbar så gäller inte kontraktet”.
jag vet inte, men jag killgissar att organisationen tagit bättre beslut med mäki på 100% än Roger på “20%”.
Angående värvningar… Nu är det alltså försent att få en spelare klar till återstarten. Det är så dåligt. Räcker så.
Detta va pajens sista chans, han tog den inte.