sorsek PuckOut wrote ja verkligen skönt att oskarshamn och leksand inte vann idag Skämtar du!? Det hade väl varit bra mkt bättre om Växjö fått stryk. Losers kollar nedåt, winners kollar uppåt. Håller med Såg delar av den matchen och tyckte nog Växjö hade lite flyt där...
Pucken PuckOut wrote ja verkligen skönt att oskarshamn och leksand inte vann idag Skämtar du!? Det hade väl varit bra mkt bättre om Växjö fått stryk. Losers kollar nedåt, winners kollar uppåt. haha jag känner mig inte säker neråt än håller hellre ett säkert avstånd till lagen under så som den här säsongen har sett ut
Jacke Usch vad äckliga HV är, att förstärka och filma verkar va en av grundpelarna i den föreningen, spelar ingen roll om de byter ut hela truppen, är alltid ett gäng spelare som faller ihop vid minsta knuff...
Anonymous3 Man gör 10 bra minuter. Fy i helvete vad jag hatar att älska detta lag. Uuuuush. Domarna kan ta på sig en del med. Offside på ena och filmning på den andra.
MrWikozz Stolpe wrote Två spelare som inte håller måttet..Jimmy Andersson och Henrik Törnqvist Lägg till Peppe också
Stolpe var lite småsur över att Växjö vann över Oskarshamn...men nu efter att ha sett denna match är jag helnöjd över Oskarshamns förlust.
Jocke Vilken pissmatch. Och så slog vi rekordet (vårt eget ) i tappade 2-0 till förlust. Mycket slarv och ofokuserat, inte minst från Lycksell. Usch vad han slarvar.
aleka Costmar fick spela mäktiga 1 minut och 7 sekunder under matchen, ändå lyckades han bättre än resten. Nae, rör om i kedjorna till nästa match, Törnqvist kan få lira med J20 och Peppe tillbaka ner i fjärdekedjan.