PuckOut Det är ju självklart att JG ska spela denna match. Hur tänker man? Det grundar jag inte på baklängesmålet ska sägas.
sorsek Lindroth värmde mot Leksand också men var inte uppsatt i truppen då heller, kanske bara officiellt utan med på protokollet ändå
Mittzon Över 20 minuter är det en period som är okej. Lite väl många felbeslut med puck i egen zon och HV har en del bra chanser.
P22 Rättvis kvittering.. känns som HV har cluben nu .. 10 min i första var riktigt bra sedan bara rena kattskit!
Pucken revoleddam wrote Offside på anfallet vid 2-2 dock. nej det var det inte jag spelade tillbaks och kollade
Pucken sorsek wrote Tacksamt med 2-2 inför 3:e ja verkligen skönt att oskarshamn och leksand inte vann idag
Rpezon Pirre79 wrote Ingen bra period av cluben så här långt. Var är kämpaglöden! Kämpaglöden är det väl inget fel på? Väldigt ostrukturerat spel däremot.
P22 Vilken tur JJ har i de lägena. Tacka för det. HV är närmare seger än Cluben är. Utskällning i omkl tack så det blir ett lag inför 3e
Pucken Pirre79 wrote Vilken tur JJ har i de lägena. Tacka för det. HV är närmare seger än Cluben är. Utskällning i omkl tack så det blir ett lag inför 3e hoppas det inte behövs en utskällning för att få ett lag till 3e 😉
Lukkinen Två lika får vi vara jävligt nöjda med inför tredje. Bara glömma denna katastrofala period. 20 kvar och det räcker med att vinna perioden. Nu går vi för det här!
P22 Pucken wrote Pirre79 wrote Vilken tur JJ har i de lägena. Tacka för det. HV är närmare seger än Cluben är. Utskällning i omkl tack så det blir ett lag inför 3e hoppas det inte behövs en utskällning för att få ett lag till 3e 😉 Haha blev lite för snabbt skrivit där. *blir som ett nytt lag
PuckOut ja verkligen skönt att oskarshamn och leksand inte vann idag Skämtar du!? Det hade väl varit bra mkt bättre om Växjö fått stryk. Losers kollar nedåt, winners kollar uppåt.