[raderad]
Nästan varje gång jag trycker på "Läs senaste inlägg"-knappen, så kommer jag ett par sidor för tidigt. Är det någon mer som har samma problem? Går det att åtgärda?
Tack.
Nästan varje gång jag trycker på "Läs senaste inlägg"-knappen, så kommer jag ett par sidor för tidigt. Är det någon mer som har samma problem? Går det att åtgärda?
Tack.
Vilket inlägg som man "hamnar på" verkar bestämmas av när sessionen startar. Om det är en tråd som det kommer många nya inlägg i så kommer alltså "senaste" inlägget att bli det som var när sessionen startade - inte de nya som du inte har läst. Irriterande, yes. Om det är någon enskild tråd som jag vill ha koll på så brukar jag öppna den i en egen tab alt. fönster och sedan trycka "uppdatera" i webläsaren.
Har ÄVEN sett att Det står samma datum på Postat varje gång !
danme wroteVilket inlägg som man "hamnar på" verkar bestämmas av när sessionen startar. Om det är en tråd som det kommer många nya inlägg i så kommer alltså "senaste" inlägget att bli det som var när sessionen startade - inte de nya som du inte har läst. Irriterande, yes. Om det är någon enskild tråd som jag vill ha koll på så brukar jag öppna den i en egen tab alt. fönster och sedan trycka "uppdatera" i webläsaren.
How worthless... :roll:
Hur ofta startar den nya sessions då? För ibland kan jag komma till t.ex sida 3 av någon tråd i många dagar, då det finns typ 6-8 sidor i tråden.
Liiite irriterande, ja. :?
Testa att logga ut och logga in någon gång ibland, alternativt stänga ner webläsaren.