Laborerar med "Gilla-funktionen" i nuläget, därav små korta avbrott där sidan inte kan visas.

16 dagar senare

Gilla-funktion implementerad igen. Vissa justeringar i språket måste göras vilket kommer snart. Headern är i nuläget mörkt blå snarare än tidigare bild vilket kommer att förändras framöver.

Grymt jobbat! Sjukt tacksam att du lägger tid för att hålla bullen i topptrim 🙂

3 månader senare

2020-05-08

Länge sedan en update nu men det är dags för Hockeybulletin att gå in i försäsongsträning.

Har idag tagit bort 65,000 (!) användare som registrerade sig på Bullen för att aldrig logga in, framförallt är det gamla spambottar från 2010-2018. Kan ge positiv effekt på databasen = snabbare laddningstider.

Vissa DNS-problem just nu vilket kan göra sidan oåtkomlig för vissa.

Provar i skrivande stund en ny plattform för HockeyBulletin, om någon är intresserad av att testa/posta och komma med feedback går det bra på nedanstående länk.

https://beta.hockeybulletin.se/

Erat lösenord är ej sparat, ni måste därför trycka på logga in och "glömt lösenord" för att få ett nytt skickat till er. Detta lösenord är endast för beta-siten. Det sparas alltså inte på "vanliga" HockeyBulletin. En eventuell migrering är inte aktuell just nu men kanske framåt sommaren om plattformen anses mogen.

4 månader senare

Har lite svårt att scrolla i långa trådar på mobilen, rätt vad det är så rasslar man upp flera år i tråden. Kan det vara nån inställning jag behöver förfina. Med tillägg att man i så fall får förklara som för en komplett idiot vad det gäller teknik av den sorten…. i övrigt känns plattformen ny och fräsch, bra jobb

2 månader senare

Lukkinen Jag har märkt det också och gör vad jag kan. Matchtrådarna är ju oerhört intensiva med många användare som skriver samtidigt.