Jocke Smått sjuka odds just nu (bet365). 2.20 på FBK 2.80 på LHC Nästan 3 ggr pengarna på att LHC ska vinna matchen - när man leder!
pHiLLL Bra första. Tycker vi för spelet stora delar av perioden i 5v5 och ett gäng farliga målchanser. Nu är ju frågan om vi ska kunna göra vår första bra period 2 för säsongen. Se till att vara på banan för Färjestad kommer göra mål i PP när som.
Lukkinen 3-0 i utvisningar till oss tycker jag inte riktigt speglar perioden. Domarna får gärna börja granska båda lag nu.
Anonymous6 Bra cluben, en jävla massa utvisningar där eddies är klantig. Vi skapar bra lägen och gör en bra första period. Menar det verkligen, starkt! Fortsätt såhär så blir det braaaa.
Mittzon Bra period bortsett från några slarviga utvisningar. Skapar klart flest och bäst lägen i lika styrka. Lundh och Andersson skapar mer på en period än vad de gjort under hela säsongen. Återstår att se om det blev utvisning i slutet. Ganska solklar crosscheck efter slutsignal.
Rob Lukkinen wrote 3-0 i utvisningar till oss tycker jag inte riktigt speglar perioden. Domarna får gärna börja granska båda lag nu. Leksingen Winge som dömer, klart han ska göra allt för att gynna sitt Leksand i sin sista match som domare.
Hockeytröjan Det här måste vara en av de bästa perioderna den här säsongen. Bra fart, kamp och vi lyckas med uppspelen på ett sätt man inte är van vid. Men vi har gjort en bra period förut. Konsten är att göra tre
Lukkinen Halva matchen spelad och jag är riktigt positivt överraskad! Fortsätter vi så här ska vi minst ha en poäng idag 🙂
Lukkinen MrWikozz wrote Obegripligt att FBK inte fått en tvåa än Tänkte precis samma sak. Fortfarande 3-0 i utvisningar till oss. Kalla mig färgad men jag tycker INTE det speglar matchen ett enda piss!
Sillen Härligt. Bra fart, attityd och ser baske mig ut som glädje också! Till och med kommentatorerna är positivt inställda 🙂 Bra Cluben!!!!
pHiLLL Inte alls lika positiv som er andra. Tycker Färjestad tagit över, däremot bättre än det sett ut över säsongen.
Rpezon Pirre79 wrote Fan vad dåligt avslut av broc dessutom 2 ggr Varför ska han åka in med pucken i mål? Skjut!
Lukkinen 40 minuter av riktigt bra spel med LHC mått mätt. Det sjukaste är som sagt att FBK ännu är ostraffade. Tycker de har foulat solklart mycket mer än vi och vi är uppe i tre.