Magnusson wrote
På tal om slagsmål, varför använder vi inte Robin, Filip K mfl till att starta slagsmål eller skada med motståndarnas bästa spelare?
För att det är ett så barnsligt och ovärdigt beteende att man som Linköpings-supporter skulle skämma ögonen ur sig? Det går dåligt nu jag vet men kom igen, håll nivån!
Angående matchen: Ser framför mig det uppenbara, liksom alla här inne, att det kommer bli tufft, men absolut inte omöjligt!
Skulle dock vilja be om en sak för att jag själv (och kanske några andra?) ska orka fortsätta läsa här inne. Kanske är mycket begärt från någon som inte själv skriver så mycket men tycker att det finns väldigt bra, läsvärd inlägg som drunknar i direkta personangrepp och allmän frustration över laget.
Alla här vet på förhand hur domarnivån och spelet sett ut, inklusive ovan mända herrars prestationer eller ja, snarare brist på. Man kan tycka vad man vill om det men det kommer förmodligen inte hinna hända så mycket på två dagar att allt helt plötsligt är guld och gröna skogar. Varken med domsluten eller Filip K:s spel i egen zon.
Var kritisk, men håll det i så fall gärna konstuktivt. Nu när det brinner av känslor överallt i sociala medier och det konstant klankas ned på laget hade det varit skönt med en någorlunda städad miljö istället för ’AVGÅ ALLA!!!11!!!’.
Ber om ursäkt till moderatorerna om det verkar som att jag försöker ta över ert jobb. Känner bara som sagt att alla här vet förutsättningarna. Snälla justera förväntingarna lite efter dem. Och kom ihåg, det är i motvind som draken lyfter!