PuckOut Kusgård4ever wrote Hoppas att Max får chansen att göra några bra byten idag. Tufft för honom att vara utanför även med Bäckis på skadelistan. Precis. Han har ju varit väldigt upphaussad och sen är han utanför truppen, känns märkligt..
Sakic Vad är det de ser i Filip Karlsson som många andra inte ser?.. 0-2 efter första. 3-3 full tid och torsk vid 3 mot 3.
Jacke Shit vad utspelade de är, ser ut som 75% puckinnehav för motståndarna precis som under förra säsongen...
Fladderpuck Jocke_L wrote Vilket sketet intro...herregud. Dåligt med folk på plats. Vad är det för fel på introt? (Har inte sett)
Joonas84 Vilken bottenlag vi är i år! Visst vi kämpar på men märks ju att skickligheten inte finns där jämfört med motståndarna.
Joonas84 Vi kommer säkert vinna några matcher, på att vi har ett "nytt" spel som innebär att alla forecheckar högre och mer än tidigare. Vi straffas dock ju så jävla hårt på vår oskicklighet offensivt och framförallt defensivt.
Jacke Joonas84 wrote Vi kommer säkert vinna några matcher, på att vi har ett "nytt" spel som innebär att alla forecheckar högre och mer än tidigare. Vi straffas dock ju så jävla hårt på vår oskicklighet offensivt och framförallt defensivt. Tycker de spelar likadant som ifjol, dvs får aldrig låna pucken och jagar ständigt puckföraren ett steg efter...
Tistismet Jag känner mig tyvärr tveksam till att vi ens kommer hålla Oskarshamn efter oss när säsongen summeras. Det ser mest ut som det gjorde förra säsongen här...minus lite spets. Men för tidigt för att ropa varg än.....eller?
Rpezon Märklig pp uppställning med Little som back (?!) och Whitney i nån sorts Gretzky position bakom mål. Fattar verkligen inte hur de resonerade där.
Jocke Fladderpuck wrote Jocke_L wrote Vilket sketet intro...herregud. Dåligt med folk på plats. Vad är det för fel på introt? (Har inte sett) Lite bilder på Lkpg och invånare med cluben-tatueringar. En berättarröst pratar om Linköping och "vi". Ingen stämningshöjande musik alls. Inget drag. Ingen puls. Rösten avslutar med "tillsammans är vi starka" och speaker vrålar "Linköpings hockey cluuuuuuub" och ut kommer LHC. Kändes ungefär lika fattigt som lagbygget.
Lukkinen För övrigt slås jag av hur vansinnigt mycket snabbare fuskarna känns än oss i samtliga situationer. Tyvärr klasskillnad.
SargUt Bra spel i sista minutrarna av perioden efter pp:t. I övrigt är det illavarslande att Brynäs tillåts ställa upp och spela klapp klapp hockey i 5 mot 5 på ett bättre sätt än när vi lirar powerplay.
[raderad] Vi gör faktiskt mycket rätt därute men vill lite väl mycket och öppnar upp oss på tok för mycket bakåt. Man kan inte släppa så många lägen öppet i slottet som vi gör. Det håller bara inte! De finns en del spelare som behöver steppa upp och som också ska få chansen till det. men s.karlsson och Whitney har gjort sitt redan nu i mitt tycke. Whitney två byten i 5mot5 ett mål bakåt ett som renderar i tung press för Brynäs som sedan leder till utvisning.