Förgyller helgens torka med lite mer surr från Zackes fru. Inget direkt nytt, utgår från att det är LHC, Djurgården och Leksand som är "favoritlag" i Sverige. Eller kan Skellefteå vara inräknat?
https://nouw.com/carolinemartenssons/ranad-35916246
"Annars är det hemskt mycket snack om vad som händer nästa säsong, jag har stor respekt för supportrar och fans och vill göra det jag kan för att slippa förvirring, förhoppningar och besvikelse.
Patrik har kontrakt med Dynamo Moskva, hela personalen utom tränaren är kvar och nu går dom igenom vilka spelare som ska vara kvar.
Skulle väl säga att det lutar mest åt att dom kommer köpa ut honom men så länge inga pengar finns på kontot är det en fortsättning som gäller och inget annat.
Det finns intresse av olika klubbar men inga förhandlingar har påbörjats överhuvudtaget mer än att det finns en kontakt om intresse.
I Sverige har vi 3 "favoritlag" men eftersom förhandlingar inte ens påbörjats så kan vi inte ens börja ställa för och nackdelar emot varandra. Vi får helt enkelt se vad som händer förs och främst med kontraktet i Dynamo och eventuellt sedan vad dom svenska klubbarna kan komma med för kontrakt. Vi föredrar iaf flerårs isåfall.
Med det sagt hoppas jag det kan bli liiiite lugn och ro här ett litet tag. I mitten på maj ska ryssarna komma med mer info..."