Det värsta är som sagt att man inte ens är förvånad...
*Seriens sunkigaste skitlag på besök - då kan man slappna av!
*Kan ni tänka er SAIK spela så här mot KHK? De hade mosat och tackat för billiga poäng
*Kan ni minnas en ENDA match mot KHK där Tangnes lett oss till en riktig kämpainsats?
*Hur är det med karaktären i laget? Vad gör Pajen, Gordon och Sebbe som kaptener för att tända laget?
Faktum är att vi, som jag så många gånger förr påpekat, har ett EXTREMT USELT ledarskap i laget. Från tränare till kaptener, det finns INGEN som gör sitt för att leda laget. Vem säger ifrån när det ser uselt ut? Vem försöker ens vända en matchbild? Varför kan inte vi ta billiga poäng mot KHK? De ligger där de gör av en anledning och det är för att de är ett av SHL-historiens sunkigaste skitgäng. Vi KAN INTE ta tillvara på det! Vem fan styr skutan egentligen?!
Att torska mot detta KHK när man leder med 2-0 och det återstår två sketna jävla minuter... Jag finner helt ärligt inte ord för vad jag tycker om det. Och Mäki undrar varför folk stannar hemma? Det usla ledarskapet verkligen dränerar allt förtroende ur föreningen. Man kan ALDRIG lita en sekund på detta LHC. Fy jävla fan vad uselt!
Våra kaptener kan dra åt helvete, ty de är helt värdelösa i sina roller. Vår dundernolla till headcoach kan dra åt helvete han också för under tre jävla år av "process" har vi inte utvecklats en enda millimeter och lärt oss ett enda jävla skit. Bra gjort, Emvall, att du var så jävla snabb med att förlänga med helvetet. Är så riktigt jäkla genomless på fanskapet att jag spontanspyr varje gång jag tänker på sopan. FAN! :evil: