BK, jag skulle vilja påstå att fler än mig åtminstonde haft dessa tankar i skallen som tyvärr skulle visa sig stämma:
Mullen som sista värvning på backplats: Det vore väl för milt att påstå att det inte alls var vad vi behövde mest på backplats och katastrofalt dåligt att krita på för två år...resten av historien kan alla.
Jag blev glad när jag läste om Monstret första gången men när jag scrollade igenom nyheten tyckte jag tre år kändes som en för stor chansning på en skadekänslig målvakt som inte fått spela mycket. Tycker fortfarande värvningen var/är chansartad.
Värvningen av Tony: En av de sakerna som jag hade huvudbry för med Tony var hur det hela skulle hanteras om han floppar. Tyckte inte om värvningen från början med försökte tänka bort negativa tankar genom att täka att han skulel spela tredjelänk. Resten vet vi med han e skit i år och Tangnes vägrar bänka honom.
Värvningen av Törna. Visst han lär ju mer eller mindre spela gratis, men hittills tycker jag inte han sett särkilt bra ut. Typ fem tacklingar i första matchen och häll pucken lite mot fbk. Utäver detta har han minst sagt inte varit vän med pucken. Bävar för att han i och med värvningen nu kanske får en plats i lagert till nsäta år utan att bevisa ngt. Det ligger ju ändå i tiden att förlänga utan meriter.