Haha, ja jag saknar honom! Kan förklara vidare, för det låter ju helt klart märkligt sett endast till de citat du postar där 😉
Ja, jag var inte alls nöjd med Hardt förra säsongen. Efter sin skada var han inte alls sig själv längre. Han var en blek skugga av den han var bara säsongen tidigare. Som Hardt spelar nu är han dock en Hardt för två säsonger sedan = en ren och skär drömspelare. Vidhåller absolut att han gick från gudalik till usel till riktigt grym igen. Skadan är självklart en förklaring (han verkar ha repat sig fullt ut nu) men en annan är säkert att vi fick en ny huvudtränare förra säsongen - Tangnes, och som det kanske framgått är jag inte alls ett fan av hans sätt att formera spelarna. Det är tränarnas uppgift att se till att rätt spelare spelar på rätt plats.
Edit
Gällande Roe; han används definitivt fel! Förra säsongen var det främst Gordon han hade kemi med. Vad gör man denna säsong då? Skickar iväg Gordon och matchar Roe med Little! Dessa två har näst intill obefintlig kemi. De kompletterar verkligen inte varandra, de konkurrerar med varandra på isen. Little skapar mest på egen hand och ska därför driva en egen formation. Att matcha Little med Roe är att i mångt och mycket fullständigt kasta bort Roe.
Edit 2
En del sköna citat ovan för övrigt. Anar en viss frustration i ett par av dom 😉
Edit 3
Om frågan hade varit; "Saknar du också förra säsongens Hardt?" skulle svaret blivit ett enstämmigt "Hell no!" från samtliga här på Bullen. "Hardt of hockey" från 14/15 är dock rakt upp och ner en drömspelare.