Vad sägs om en tråd?

Blir nog svårt ikväll, Örebro känns lite som en dark horse denna säsong och vi har spelat under all kritik de senaste matcherna. Örebro vann senast mot Frölunda med 5-3, och verkar vara ett lag som kan vinna de oväntade matcherna. Vi har förövrigt jävligt svårt att vinna i deras arena...

Tror på kryss idag.

I mina ögon är Örebro ett lag med 24 fjärdelinespelare som på något magiskt vis överpresterar hela jävla tiden. Nog fan ska vi kunna ta tre poäng där uppe någon gång? Nu tar vi äntligen tre pinnar! 2-4.

"Spela hockey bonnjävlar..." :lol:

Griniga spelare och grinig publik, lär inte dröja länge innan domarna väl tappar matchen. Mer regel än undantag nuförtiden... :roll:

Kul att Jakobs får hänga sin första balja, och Gordon efter liten torka hittar nät igen. Fin styrning!

Ingen Lex Malmö och Lex Karlskrona nu för faan britt marie!!

Alltid någon jävla Hudatönt som ska briljera mot oss. Tröttsamt!

Att LHC har så svårt att ta sig ur egen zon är fan imponerande att se.

Så där ja. Med 2-3 inför sista SKA det bara bli poäng idag. Varför inte alla tre? Mitt 2-4 lever i allra högsta grad än 8)

Med tanke på skansens ledning mot brownass så skulle det ju smaka extra gott med en 3:a idag. Viktig räddning av Högga med plocken i slutet på 2:a. Viktig!

Men SUUUUUUUCK... :cry:

Samma visa som mot Karlskrona... Örebro vill vinna mer än LHC.

Och våra grymma målvakter fortsätter att vägra hålla åtminstone 90% av puckarna. För klent!

Finns tyvärr för mycket tendenser till att inte vilja göra jobbet och hoppas på att andra löser det i alldeles för många lägen för att det skall finnas någon form av positiv känsla för kvarvarande minuter.. :shock:

Vi kommer bli ett helt nytt lag när Rhett och Hardt är tillbaka, sanna mina ord!

Vad exakt åtke Rahimi för?! :shock:

Höggas insats på kvitteringen är under all kritik. En sån puck får han inte bara släppa. Time-out läge??

Asså fyfan vad dåligt dom spelar haha vad i helvete gör spelarna ens på isen. ÅK HEM!

Jag kan knappt jubla för våra mål längre, för tillfället vet man nånstans att det blir tufft i slutet ändå.

Kom igen, gör ETT jävla mål i PP nu då!

FÖR I HELVETE JÄVLA LUDERDOMARE! :evil: