Jag måste säga att jag blir inte direkt förvånad när jag själv igår ramlade in på McDonalds i ryd nånstans mellan kl 3-4 hugget för att fixa lite fyllekäk, så ser man LHC spelare sitta där och moffa skräpmat, bl.a Gustav Forsling...
Jag tror LHC har en del att ta efter i vad gäller kost, sömn och träning mot t.ex SAIK. Blicka mot NHL hur de kör där. Det är skrämmande ofta man ser LHC spelare ränna ute sent om nätterna, antingen dricka öl eller moffa skräpmat i form av Donken eller typ Kebabbaren... Alla spelare som signar för SAIK säger att det som gör att dom lyckas är att de tränar stenhårt och sköter allt runtom det också till punkt och pricka. Det är för slappt i LHC. Sen om det är enskilda individer som "smyger" ut eller om LHC är medvetna och tillåter spelarna att ränna ute om nätterna vet jag inte...
Under säsong så ska man lägga fokus på kroppen och skapa bästa förutsättningarna att vinna, det börjar med en vältränad kropp som är byggd av sund kost och regelbunden sömn i återhämtningen efter match. Inte sitta på Donken å moffa den rena rama skiten som är i den maten. (Jag själv avskyr Donken men hade inte så mycket val igår då allt annat var stängt och fyllehungern slog till rejält >.