Fluebuy wroteRaoulinho wroteNoterbart efter LHCs och publikens bleka insats i sluten på andra perioden var att Sebbe K på väg ut av isen var märkbart besviken på inramningen då han slog (sönder?) klubban i isen och vrålade mot ståplats så iaf vi som idag stod mellan klackarna tydligt hörde "KOM IGEN NU FÖR FAN"...
Tre poäng till slut - VIKTIGAST!
Vill inte mena detta inlägg som en ren pik mot ståplats då jag själv stod med mitt gäng på andra halvan, men spelarna kanske iaf hoppas på bättring (även om det är svårt att förvänta sig).
Hur fan ska man få till att det är lite mer drag från stå är frågan? Samspel med spelarna, ge och ta?
Vart stod du om du inte stod på ståplats menar du? Det stora problemet är att de som står på ståplats inte sjunger, om alla eller åtminstone häflten sjöng skulle det bli bra. Men folk har fel inställning, du verkar själv stå på ståplats och pratar om "andra halvan"? Utveckla gärna.
Jag står allt som oftast tillsammans med min far och några andra vänner på den "högra sidan" allt som oftast, så därav menade jag den "vänstra = andra" men jag förstår din poäng.. Ståplats = Ståplats oavsett vart och det är inget snack om att delen mellan klackarna är mer familjestå med mer utrymme.
Nu var det Sebbes reaktion jag ville lyfta, och inte nån debatt om ståplats aktivitet, men vissa matcher har det funnits klackledare som hållit igång bägge sidor riktigt bra, andra matcher mindre bra etc etc...
Tre poäng mot Leksand viktigast, för tabellen, för ens mentala tillstånd och för att man inte ska behöva höra massa skit från kollegor idag!
Våran förstakedja är riktigt bra framåt, men lite ängslig med fel backpar inne bakåt stundtals. Sjögren hade en tung match därtill.. Kan bli bättre!