Lite tankar:
Franckie Burns!
Där håller jag med. Sjögren och Hardt tillsammans.. Det blir lite monotont tycker jag. Vrana gör det bra i förstalinan men jag tror att vi skulle få ut lite mer av båda kedjorna om vi bara byter plats på Vrana och Hardt.
Vår gamla tredjekedja med Salle - Almtorp - Sundh har nu fått en officiell kompaninedgradering och beskrivs numera som LHC:s fjärdekedja. Lite tragikomiskt faktiskt. Alla i fjärdekedjan + Törnqvist har helt klart gått om i hierarkin.
Försvarsspelet var inte bra idag. Det såg ut som grabbarna stod på hälarna. Mer rejält och snabbt - både i tanke och ben, till nästa match.
Mange gör en OK comeback. Tyvärr är det bedrövligt att se hur han vägrar gå in först i en sargduell. Välkommen att ta pucken, säger Magnus. Han bromsar in och släpper vänligt förbi motståndaren.
Kent McDonell har verkligen spelat upp sig på slutet tycker jag. Han jobbar stenhårt och borde ha fått med sig ett par utvisningar idag. Tyvärr hade domarna provision på high sticking-utvisningar så det fanns inte utrymme för något annat.