Kapten Duck http://www2.lhc.eu/artikel/59307/" onclick="window.open(this.href);return false; Junland känns spontant skön i slutet. :garvböl Tror på kryss ikväll (3-3) och tyvärr torskar vi i sd. Luleå borta är ett spöke men med uppåtgående trend hos oss kan vi knipa poäng. Taffe fortsätter sin poängstreak, Micen, Vrana och Junland målar.
Sakic Kapten Duck wrotehttp://www2.lhc.eu/artikel/59307/ Junland känns spontant skön i slutet. :garvböl Tror på kryss ikväll (3-3) och tyvärr torskar vi i sd. Luleå borta är ett spöke men med uppåtgående trend hos oss kan vi knipa poäng. Taffe fortsätter sin poängstreak, Micen, Vrana och Junland målar. "De kör ju sin raggarhockey där uppe" "...det tror jag är medicinen ikväll för att slå skoterragarna" En sann östgöte! 8)
Jacko Sakic wroteKapten Duck wrotehttp://www2.lhc.eu/artikel/59307/ Junland känns spontant skön i slutet. :garvböl Tror på kryss ikväll (3-3) och tyvärr torskar vi i sd. Luleå borta är ett spöke men med uppåtgående trend hos oss kan vi knipa poäng. Taffe fortsätter sin poängstreak, Micen, Vrana och Junland målar. "De kör ju sin raggarhockey där uppe" "...det tror jag är medicinen ikväll för att slå skoterragarna" En sann östgöte! 8) Hahaha, uppfriskande intervju!
Jacko Bara jag som inte har nåt ljud från kommentatorerna? Och nån som vet hur Unibet TV fungerar? Om det fungerar? Förväntar mig nästan i svar nu "som det fungerar"... 😛
Jacko alfie wroteSamma för mig Jacko. Jäkligt skönt tycker jag 🙂 Haha ja iofs, vissa kommentatorer är ju outhärdliga... Men spelarintervjuer och sånt kan ju vara kul att höra...
bloodandashes LHC har ENORMA problem i egen zon. Edit: Ja, och där kom utdelningen för Luleå. Undrar hur många minuter Luleå har spenderat i LHCs zon denna period kontra hur många minuter LHC har spenderat i Luleås zon. Vare inte exakt det Junland pratade om i intervjun? Edit 2: Ja... där kom 2an. Är detta ett skämt?
Lukkinen JÖSSES vilken filmning på Rahimis "slashing" :shock: Edit Och förstås blev det mål på fusket. ALLTID! :evil:
Kapten Duck Luleå har blottat sin usla defensiv. Slarvar hela tiden. Utnyttja det då för helvete. Kladdas alldeles för mycket i egen zon. Rensa när rensas bör. Vackert mål av Lill-Bure efter magisk pass av Freddan. edit. Men orka. Så lojt i egen zon igen.
Jacko Jisses... När är Matheson redo??? Och Granak, om han nu kommer??? Skaplig kladd där i försvaret... Rena rama bjudning...
Lukkinen Jahopp. Två raka nollor räckte för LHC. Nu kompenserar man med överdrivet impotent försvar istället. Vafan håller de på med?!
alfie Skulle precis skriva att LHC gjort en hyfsat bra period, sen började hönsgårdsförsvaret och BOOM SMACK så ligger vi under. Luläää-forwarden må överdriva men det är ett jävligt tydligt rapp rakt på armen av Rahimi. Solklar och klantig utvisning.
damphunden Hann inte skriva innan 1-2 men det kändes långt innan att detta är en förlustmatch. Slarv slarv slarv i egen zon och ingen ordentlig intensitet för att skapa längre anfall. Melin, väck laget.
köttet Skitförsvar! Dåligt med muskler av Mange vid 1-1. Pissdålig sargkamp och obefintlig markering vid 2-1. Sorgligt att behöva se det här igen. Är man världsmästare och kan börja slarva efter 2 segrar? När Matheson är tillbaka ska Dahlström värma bänk.
Kapten Duck Rahimi får gärna sänka huvudjägaren F!-Foppa med en klockren open ice. Äckligt att se vidret på isen.