Hockeytröjan wrote@[raderad]
Jag har också mycket annat för mig om kvällarna och kan därför inte se alla matcher live. Vid dessa tillfällen spelar jag in matchen, håller mig borta från all media, och ser inspelningen när jag kommer hem. Tokvärt!
Ja det är ju förvisso sant, så kan man ju göra också ^^ men samtidigt så jobbar man inom vården och har inte hur mycket pengar som helst till övers i fasta utgifter varje månad, räcker att man kör viaplay för att få tillgång till NHL. När jag väl är ledig så försöker jag se LHC på plats, annars funkar det ju att se på nån av alla sportbarer på stan... Känns inte värt pengen (vad är det nuigen, 3-400/månad) då jag bara är intresserad av att se LHC's matcher, inte som i NHL när man njuter av att se fler matcher än sitt favoritlag. Men hade jag inte haft ett nattjobb så kanske man hade prioriterat annorlunda, att ha Cmore istället för viaplay (som man kan nyttja mycket under just nätterna under NHL sässen ^^)... Det var tider det när LHC låg i allsvenskan och nolltretton sände alla bortamatcher nått år vill jag minnas (kan det varit första eller andra året de gick upp, hmm), även om kommentatorerna där fick en att riva av sig ansiktet av frustration att lyssna på än mer än Cmore's.
Satashi' wroteJag privatstreamade för några på forumet 2 matcher sedan tror jag, fick ban på twitch.tv direkt :lol:
Hehe ajfan, åker man dit så lätt alltså? Synd, wiziwig är verkligen ett helvete att följa på emellanåt. Ifjol hade de ju några matcher i högre kvalle, men då försvann oftast ljudet eller så stannade streamen 10 ggr per minut pga överbelastning... Men ja, man ska väl inte klaga när det är gratis så heh...