Kul att Vrana (& Salle) är tillbaks i laguppställningen! Lagom tills jag förhoppningsvis har läge nu att kunna gå på en match (av någon anledning så brukar alltid LHC's hemmamatcher synka gå samtidigt som jag har mina jobbnätter)
Nu jävlar stampar vi av den skrala inledningen, hoppas att detta trycker in lite välbehövlig gnista i laget & reser oss mot toppen! Ger inget att älta det som varit, bara fokusera på nuet och morgondagen! Än finns det hopp om att detta kan bli en riktigt trevlig säsong. Minns ena året vi var i final så var vi farligt nära Kvalserien så även under samma säsong. Grundserien spelar mindre roll, bara man kommer till slutspelet så kan allt hända, väl där och då & inget annat är det som vi ska vara som bäst! Är ni med på den? Go Blue! sprider lite positiva vibbar
Jag tror och hoppas på en urladdning från LHC's håll. En femetta skulle smaka bra! Och mål av Vrana, Taffe och Kolarik efterfrågas 🙂 Högberg får gärna stå i mål för min del, visst har Rautio börjat säsongen bäst av de två, MEN, i mitt tycke, så tror jag mycket av denna säsongs framgång (speciellt i ett förhoppningsvis slutspel) hänger på Högbergs utveckling. Blir Högberg en flipp längre fram, samtidigt som att vi får in någon stabil till back i laget & offensiven kan leverera som den har alla möjligheter i världen (obs på papper) att göra, så tror jag denna säsong har alla förutsättningar att bli en riktigt kul sådan. Jag har tålamod ett tag till innan jag lyssnar åt klagokören... 🙂