Vinhandlarn Det är inget självklart, är du media-ansvarig betyder det inte per automatik att du måste vara kreativ-och skicklig på och redigera presentationsvideos-/bilder - men, det borde vara krav på det! Jag imponeras till och med mer av Instagram-användarens “LHC-supportrar” bilder och filmklipp, än vad jag gör av det torra och ej kreativa som läggs upp på LHC:s Instagram, vet inte om det bara är han som är på Media nu, eller om det är flera, men något måste göras - och dem bör leta efter någon som redigerar bilder-och filmklipp på heltid-och som har det som ett heltidsyrke.
Jag har själv redigerat från och till sedan 2014, men slutade göra det för ett par år sedan, då de bästa redigerings-programmen kostar en hel del.
Så frågan är om dem, som har hand om Instagram, Twitter etc, är allmänt kreativlösa, eller om dem inte kunnat införskaffa de program som behövs i nu-tid för och hänga med i utvecklingen med redigering av bilder-och redigering av film-/videoskapande.
Edit: Praktiserade själv hos Peter ‘Biffen’ Karlsson, när han var presschef - under 1 säsong, det var lärorikt och se hur det funkade bakom kulisserna, men det var många år sedan nu.