När kommunikation väl sker så slarvas det ju så förbannat från GM och ordförandes håll. Man inger ju inget vidare förtroende eller professionalism när man som ordförande ballar ur i en öppen FB-grupp.

För att skapa lite hype och ge lite mer insyn kring laget tycker jag man borde skoja till det lite mer.
Man borde filma bortaresorna. Få se hur grabbarna förbereder sig. Hur snacket går i omklädningsrummet. Junland skulle kunna ge Little 5 snabba frågor osv osv. Så jävla enkla saker som skulle skapa en helt annan glädje runt laget för oss supportrar. Just nu upplever jag Cluben som oerhört stängd och pressad, till och med väldigt grått och tråkigt. Man borde kika på hur Vancouver jobbar. Där är det mer glädje i sin kommunikation, även när det går dåligt. Cluben har börjat ta sig själva på alldeles för stort allvar och missat att man verkar inom underhållningsbranschen.

    Kjeppkinesen

    Det är väl en roll där som behöver fyllas, en social media manager, en sån finns nog inte i LHC just nu.

    Tycker inte att vi ska utöka någonting givet det ekonomiska läget. Köper att resurserna kan tyckas vara marginella men så är det ännu viktigare att det man gör är bra. Och det är det inte.

    vad tror ni, hade vi vart där hv är och hv där vi är om Ljungh gått dit istället?

      Anonymous2 Nej då hade vi bara haft en annan förstacenter än just Ljungh. En Carter Ashton, en Max Verennaou eller Lance Bouma.

      Det är ju logiskt att Ljungh är här som ett femtehandsval. Han ser ju om möjligt än mer bedrövd ut i alla lägen än vad Söderberg gjorde.

        Slottsvakten

        Kan mycket väl stämma. Har dock hört att Palve var tilltänkt förstacenter tills Ljungh dök upp.
        Håller dock med om att han ser väldigt ointresserad ut men han har ju ingen koppling till föreningen förutom sitt feta lönekuvert. Till hans försvar ska ju sägas att han ändå producerat ungefär som man kunde förvänta sig.

          Anonymous2

          Defintivt, han har levererat precis i paritet med förväntningarna. Sen att hans utstrålning gör att man skäms för sin egen Club är en biprodukt. Alla klubbar är köpelag deluxe i slutändan men han verkligen påminner en om det varje match. Sen kan ju inte alla vara Chad Kolarik och Andrew Gordon som kysser klubbmärket efter en kvart 😎

          Är det inte dags att ändra matchstället och gå tillbaka till det mer ljusblå? Lite symbolik för en nystart med nytt matchställ och en mer kompetent reklamdekoration.

          7 dagar senare

          Anonymous6

          Det är vidrigt att vi har den där jävla ompa ompa tettereeee-låten. Rögle har den, Karlskoga har den, Almtuna har den och säkert fler lag.

          Den mest plastiga och opersonliga låt som går att välja där vi dessutom är sist på pucken att också använda den.

          Byt tillbaka till Beastie boys per omgående!

            Hockeytröjan

            Förmodligen Linus som står angiven som mediaproducent. Han bör ha ansvaret för detta.

            Någon som är bevandrad i sådana där namninsamlingar på nätet? Kanske vore något. “Vi som inte vill ha Rogers Umpa Umpa!”

              Den som är ansvarig för ljud vid mål måste avgå, det räcker inte med att byta till något bättre. Vissa saker i livet är oförlåtliga, detta är en sådan sak.